ترافیکِ روان جاده‌های کرمانشاه در روزهای پایانی تابستان

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تردد در روزهای پایانی تابستان در محورهای استان روان است و ترافیک سنگین را شاهد نیستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری  رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اوج گیری هرساله مسافرت ها در روزهای پایانی تابستان گفت: امسال با توجه به استمرار شیوع کرونا و درگیری با موج جدید خوشبختانه حجم سفرها کاهش محسوس داشته و هم اکنون تردد در محورهای استان روان است.

او  با اشاره به استمرار ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی بیان داشت: در حال حاضر بسیاری شهرهای استان در وضعیت قرمز و نارنجی هستند و همین موضوع در کاهش ترددها تاثیر بسزایی داشته است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنان ورود به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و ورود به شهرهای نارنجی جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای پلاک غیربومی به همراه دارد.

حیدری از استقرار روزانه 60 تیم محسوس و نامحسوس پلیس در سطح محورهای استان خبر داد و ادامه داد: این تیم ها کار رصد خودروهای پلاک غیربومی در سطح محورهای استان و روانسازی ترافیک را برعهده دارند.

او افزود: عمده کار شناسایی خودروهای پلاک غیربومی برعهده دوربین هاست که هم اکنون 40 دوربین در سطح محورهای استان فعال است.

حیدری گفت: علاوه بر اینها نیروهای پلیس راه در چهار محور ورودی استان از سمت کنگاور، سنقر و کلیایی، کامیاران و حمیل مستقر هستند و جلوی ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان را می گیرند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: افرادی که کارهای درمانی، ماموریتی و ... دارند و نیاز است حتما تردد داشته باشند می توانند به فرمانداری ها مراجعه کرده و برگه تردد دریافت کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.