استاندار اردبیل مطرح کرد؛

آغاز سرمایه گذاری برای تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان

استاندار اردبیل از آغاز سرمایه گذاری برای تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی وضعیت سرمایه گذاری و تولید در حوزه شیلات استان گفت: در روند اجرای  سرمایه گذاری های بزرگ نباید تعلل کرد و در این خصوص تمهیدات لازم برای اخذ مجوزهای مرتبط در کمترین زمان انجام می شود.

او تصریح کرد: در حال حاضر یک و نیم میلیون قطعه ماهی زینتی به شیوه خانگی و سنتی در استان انجام می شود که با سرمایه گذاری در این حوزه تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی زینتی به صورت تخصصی در استان انجام می شود.

بهنام جو افزود: این سرمایه گذاری در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع  و با اشتغالزایی برای ۴۰ نفر با همکاری بخش خصوصی آغاز می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد : این سرمایه گذاری برای اولین بار است در استان به طور تخصصی انجام می شود و لازم است مسوولان دستگاههای مرتبط با پیگیری صدور مجوزهای لازم ، در تسریع روند سرمایه گذاری تلاش کنند.

بهنام جو در ادامه به مشکلات مطرح شده از سوی شیلات استان در زمینه تولید ماهی اشاره کرد و خواستار آنالیز هزینه های تمام شده تولید ماهی برای اتخاذ تصمیمات جهت رفع موانع و مشکلات تولید این بخش شد.

در این جلسه مدیر شیلات استان مشکلات مربوط به سرمایه گذاری پرورش ماهی در محدوده های مشترک با سایر دستگاه‌ها و حوزه ها را یاد آور شد و استاندار اردبیل نسبت به بررسی های کارشناسی از سوی دستگاههای مرتبط دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.