اعزام تیم کانوپولو اردبیل به مسابقات قایقرانی کشور

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: تیم کانوپولو اردبیل در مسابقات قایقرانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی قاطع، رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: تیم کانوپولو استان اردبیل در مسابقات قایقرانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی حضور می‌یابد و قرعه‌کشی این مسابقات به‌صورت مجازی و برخط برگزار شد.

او افزود: تیم کانوپولو اردبیل که تمرینات آماده‌سازی خود را از چند هفته پیش آغاز کرده، در گروه ب این رقابت‌ها با تیم‌های آذربایجان شرقی، چهارمحال‌وبختیاری و لرستان رقابت خواهد کرد.

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل که سرمربیگری تیم اردبیل را نیز برعهده دارد، ادامه داد: در این مسابقات ۱۷ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که روز‌های پنج‌شنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ شهریور به میزبانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

قاطع با اشاره به حمایت‌های هیأت کانوپولو و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تیم کانوپولو بیان کرد: با شناختی که از کانوپولیست‌های اردبیلی دارم امیدواریم با انجام بازی‌های خوب بتوانیم نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری را کسب کنیم.

او گفت: تیم کاناپولو اردبیل با ترکیب محسن شیخلووند، سالار محسن‌زاده، مجتبی حاجی‌زاده، شهرام حاتمی، سعید اسکندرزاده، مسعود ابیش‌زاده، محمد روشنی، ایوب فتحی و عباس شاهی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار