بهترین برنامه‎های رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک

اگر شما هم به دنبال یک برنامه پیامک جایگزین هستید که هم رایگان باشد و هم امن، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌های متنی کوتاه یا همان پیامک هنوز هم یک راه بسیار محبوب برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است و اگرچه اندروید دارای یک برنامه پیام کوتاه داخلی است، اما ممکن است به مذاق همه خوش نیاید. خوشبختانه تعداد زیادی برنامه امن و منبع باز وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید. در ادامه لیستی از ۶ برنامه پیامک رایگان و منبع باز برای اندروید و توضیحات مربوط به هر کدام اورده شده است. پس، اگر شما هم به دنبال یک برنامه پیامک جایگزین هستید که هم رایگان باشد و هم امن، این گزارش را از دست ندهید.

بهترین برنامه‌های دریافت و ارسال پیامک (SMS) در اندروید

۱- Signal Private Messenger

معرفی ۶ برنامه رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک (SMS)

Signal Private Messenger یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان متن باز برای اندروید است. بعلاوه، این برنامه کاملاً رایگان است؛ بنابراین اگر می‌خواهید برنامه‌ای داشته باشید که هزینه‌ای برای ارسال پیامک نداشته باشد، این مورد یک گزینه عالی است.

این برنامه از مکالمات فردی، چت‌های گروهی، پیوست‌های عکس، تماس‌های صوتی و تماس‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای سایر ویژگی‌ها و آپشن‌های جذاب مازاد است که از برنامه‌ای مانند این انتظار دارید، مانند تم، ایموجی، رسید‌های خواندن و غیره.

برنامه سیگنال کاملاً منبع باز است، مورد بررسی قرار گرفته و به هیچ شرکت بزرگ فناوری وابسته نیست. از همه بهتر این که به شما امکان می‌دهد از طریق اینترنت و از طریق یک پروتکل رمزگذاری سرتاسری قوی، به صورت ایمن ارتباط برقرار کنید. این در حقیقت بدان معناست که به جز افرادی که با آن‌ها صحبت می‌کنید، هیچکس نمی‌تواند مکالمات شما را ببیند یا پیام‌هایتان را بخواند.

۲- QKSMS

معرفی ۶ برنامه رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک (SMS)

QKSMS یک برنامه پیام‌رسانی سریع و کاربر پسند برای اندروید است. این برنامه از SMS، MMS، چت‌های گروهی (با پشتیبانی از رسانه گروهی) و چت‌های رمزگذاری شده end-to-end با حفاظت از داده‌ها پشتیبانی می‌کند.

این برنامه، یک برنامه رایگان منبع باز است و هیچ گونه تبلیغات یا ویژگی‌های پنهانی ندارد که بتواند حریم خصوصی شما را به خطر بیاندازد.

QKSMS منحصر به فرد است، از این رو که به شما امکان می‌دهد تمام پیام‌هایی را که ارسال می‌کنید ردیابی کنید تا از صحت ارسال آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین می‌توانید در صورت بروز اتفاقی برای گوشی خود از پیام‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ چیز گم نشود.

علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که در زمان از پیش تعیین شده یا در یک روز خاص ارسال شوند. این گزینه برای ارسال پیام‌های تولد بسیار مناسب است.

۳- Wickr Me

معرفی ۶ برنامه رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک (SMS)

Wickr Me یک برنامه متمرکز بر حریم خصوصی برای پیام‌های متنی، تماس تصویری و اشتراک فایل رمزگذاری شده است. این برنامه، رایگان و منبع باز است، بنابراین چیزی برای پنهان کردن از شما وجود ندارد.

پلتفرم پیام‌رسانی هیچ گونه تبلیغات یا ویژگی‌های پنهانی ندارد که برای پول، شما را جاسوسی کند. همچنین برای ذخیره پیام‌های شما به یک سرور مرکزی متکی نیست و هرگز آن‌ها را به طور دائمی نگه نمی‌دارد.

Wickr شامل یک ویژگی چت محرمانه (secret chats) رمزگذاری شده است. همچنین هنگام ثبت نام نیازی به شماره تلفن یا آدرس ایمیل نیست.

برنامه پیام کوتاه شامل تایمر‌های خود تخریب شونده (self-destruct timers) برای پیام‌های ارسال شده است، به این معنی که هیچ کس نمی‌تواند پیام‌های شما را بخواند، و شما می‌توانید از این برنامه برای ارسال پیام به دسته‌ای از مخاطبین به طور همزمان استفاده کنید.

۴- Pulse SMS

معرفی ۶ برنامه رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک (SMS)

Pulse SMS یکی دیگر از برنامه‌های ارسال پیام بدون آگهی و متن باز برای اندروید است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تصاویر دلخواهتان را ارسال کنید، ضبط‌های صوتی انجام دهید و ویدئو‌ها را به پیام‌های خود ضمیمه کنید. هنگام ارسال پیامک با استفاده از برنامه، می‌توانید از تعداد نامحدودی شکلک نیز استفاده کنید.

SMS Pulse یکی از بهترین برنامه‌های زمانبندی کننده پیام کوتاه رایگان برای اندروید است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های خود را برای یک تاریخ دیگر برنامه‌ریزی کنید.

بعلاوه، همه پیام‌ها در یک مکان ذخیره می‌شوند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را بر اساس مخاطب یا موضوع تنظیم کنید تا همیشه بدانید وقتی می‌خواهید یک پیام خاص را بازیابی کنید به کجا بروید.

این برنامه کاملاً با Google Voice ادغام شده است و به شما امکان می‌دهد از طریق ایمیل یا شماره تلفن خود با استفاده از Gmail پیام‌های متنی ارسال کنید. حتی اگر فرد در آن لحظه در دسترس نبود، می‌توانید به جای پیامک، یک تماس تلفنی انجام دهید.

۵- Simple SMS Messenger

معرفی ۶ برنامه رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک (SMS)

Simple SMS Messenger یک برنامه متن باز و سبک وزن است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های متنی را در دستگاه اندروید خود ارسال و دریافت کنید. این ابزار شامل یک عملکرد جستجو هم است که به شما کمک می‌کند پیام‌ها را سریع پیدا کنید.

این برنامه پیامک بدون تبلیغات به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از رسانه‌ها را به متون خود اضافه کنید. می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها یا حتی پیام‌های صوتی را به متن‌های خود ضمیمه کرده و به هر یک از مخاطبین خود ارسال کنید.

Simple SMS Messenger به شما امکان می‌دهد تا با سایر کاربران گروه ایجاد کنید و در گروه پیام ارسال کنید. همچنین می‌توانید شماره تلفن‌های خاصی را در لیست سیاه قرار دهید و در نتیجه از ارسال پیام توسط آن‌ها جلوگیری کنید.

این برنامه قادر به ارسال پیام‌های چند رسانه‌ای نیز است. این برنامه هم از تصاویر متحرک (GIF) و هم از تصاویر گرفته شده توسط دوربین دستگاه یا دانلود شده از اینترنت پشتیبانی می‌کند.

۶- Element

معرفی ۶ برنامه رایگان اندروید برای دریافت و ارسال پیامک (SMS)

Element (Riot.im سابق) یک برنامه پیام‌رسانی رایگان و منبع باز است که رمزگذاری شده و ایمن هم است. این برنامه با رمزگذاری end-to-end، تمام پیام‌های شما را ایمن می‌کند و از شما در برابر تبلیغات ناخواسته و داده‌کاوی محافظت می‌کند.

بعلاوه، این ابزار بر اساس چارچوب منبع باز Matrix است و از self-hosting پشتیبانی می‌کند تا حداکثر مالکیت داده‌هایتان را به شما بدهد. این برنامه از Perfect Forward Secrecy (PFS) استفاده می‌کند و از تأیید دو مرحله‌ای پشتیبانی می‌کند.

این برنامه پیام‌رسانی به شما امکان می‌دهد پروژه‌ها را به طور کارآمدتری مدیریت کنید. در حقیقت، می‌توانید از آن برای به اشتراک گذاری ایمن فایل‌ها در حین گفتگو در مورد پروژه‌هایتان از طریق تماس‌های صوتی یا اشتراک‌گذاری صفحه استفاده کنید. بنابراین، اگر به دنبال جایگزین رایگان WhatsApp هستید، Element ممکن است یک انتخاب عالی باشد.

Element همچنین به دلیل همگام‌سازی کامل تاریخچه پیام در چندین دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد که از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، شروع کنید.

با این برنامه‌های پیام کوتاه رایگان و منبع باز پیامک دهید

اکنون ۶ مورد از بهترین برنامه‌های پیام کوتاه رایگان و منبع باز برای اندروید را شناختید و با ویژگی‌های هر کدام آشنا شدید. بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید Signal Private Messenger، Simple SMS Messenger و یا یکی از چهار مورد دیگر ذکر شده در این مقاله را انتخاب کنید.

امیدواریم این لیست از برنامه‌های پیامکی برای اندروید برایتان مفید واقع شده باشد. اما اگر نه، ما می‌دانیم که بسیاری از گزینه‌های عالی دیگر برای انتخاب وجود دارد. به ویژه اگر نیاز‌های خاصی مانند ارسال پیامک به صورت انبوه را داشته باشید.

منبع: دیجی رو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار