اسلامی در جمع خبرنگاران:

به قانون اقدام راهبردی مجلس پایبندیم

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: دیدار اخیر با رافائل گروسی گام اولیه‌ای برای جلوگیری از ایجاد اشکال در روند برنامه هسته‌ای کشور بود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران پس از حضور در نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: تعدادی از دوربین‌های مراکز هسته‌ای متاثر از تعهد برجام نصب شده بود و در عملیات اخیر تروریستی نیز برخی از دوربین‌ها آسیب دید که شامل دوربین‌های پادمانی هم بوده است.

وی ادامه داد: اتفاقات مذکور منجر شده بود تا دو گزارش فوق العاده سخت گیرانه و مخرب علیه کشور منتشر شود که در نتیجه آن، برای رفع ابهام و شفاف‌سازی ملاقات و دیداری با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: دیدار اخیر با رافائل گروسی گام اولیه‌ای برای جلوگیری از ایجاد اشکال در روند برنامه هسته‌ای کشور بود.

اسلامی تصریح کرد: به عنوان یک برنامه فوری، رساندن سقف تولید نیروگاه‌های هسته‌ای به ۸ هزار مگاوات را در دستور کار داریم که افزون بر تعهدات پادمانی، مکلفیم شفاف سازی را انجام دهیم.

وی گفت: به گونه‌ای مدیریت خواهیم کرد و ادامه خواهیم داد که هیچ گونه ابهامی در برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز و مطابق مقررات برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وجود نیاید و تعهدات برجامی نیز بر اساس قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
** توجه

اینا همه بازی های کثیفی هست که ایران رو کلا" درگیر نگه دارند..
و تمام رشد و پیشرفتها و بالندگی های ایران و ایرانی را ، کم سرعت و یا حتی مخدوش و متوقف کنند...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و
ایران و ایرانی کلا"عقب بماند ...!!!!!!!!!!

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ننگ بر استعمار )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

هیهات من الذله
" تا آخر ایستاده ایم "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
هیهات من الذله

جانم فدای رهبر
" تا آخر ایستاده ایم "
آخرین اخبار