پر شدن تخت‌های بیمارستانی در شهر تارانت در تگزاس آمریکا

یک مقام بهداشتی در ایالت تگزاس از پر شدن تخت‌های آی سی یو در شهر تارانت ایالت تگزاس آمریکا در پی شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی، یک مدیر بهداشتی در ایالت تگزاس از پر شدن تخت‌های آی سی یو در بیمارستان کودکان در شهرستان «تارانت» در این ایالت در پی شیوع کرونا خبر داد.

وی در مصاحبه‌ای در خصوص وضعیت این شهرستان گفت بیمارستان‌های تارانت پر از کودکان بستری شده هستند. به گفته وی، در این شهرستان بیش از ۴۰۰ تخت در بیمارستان کودکان وجود دارد؛ اما شمار بیماران کرونایی سبب افزوده شدن فشار‌ها بر بیمارستان شده است.

او همچنین گفت: حتی یک تخت نیز خالی نیست. حتی در آی سی یوی کودکان یک تخت نیز در دسترس نیست و این نگران کننده است. چرا که بچه‌ها مریض می‌شوند، عمل می‌شوند و درمان‌های دیگری دارند که نیاز به بستری شدن در آی سی یو است؛ اما کنون ظرفیت ما تکمیل شده است.

گفتنی است دو هفته پیش نیز شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرده بود همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، پنج ایالت آلاباما، جورجیا، تگزاس، فلوریدا و آرکانزاس کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت شان برای تخت‌های آی سی یو باقی مانده است.

کارول بورل (Carol Burrell) رئیس و مدیرکل بخش بهداشت ایالت جورجیا گفته بود: بیمارستان‌های ما پر است و ما به دنبال فضا در راهرو‌ها و اتاق‌های کنفرانس هستیم. اتاق‌های اورژانس ما و مرکز‌های مراقبت فوری ما شاهد حجم بالاتری (از بیماران) در طول این همه گیری بوده اند.

این در حالی است که اوایل ماه جاری نیز فرماندار آرکانزاس در سخنانی گفته بود که تخت‌های بستری بیماران کرونایی در آرکانزاس تکمیل شده است. او همچنین خطاب به خبرنگاران گفته بود بیمارستان‌ها در حال تلاش برای پیدا کردن برای فضای بیشتر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار