کلاهبردار حرفه‌ای در همدان دستگیر شد

جانشین انتظامی استان همدان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای شرکت سرمایه گذاری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی,جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرای همدان و شکایت ۵ شهروند همدانی، مبنی بر این که فردی با عنوان سرمایه گذاری واردات قطعات خودرو خارجی و همچنین ایجاد شغل برای جوانان، اقدام به تبلیغ کرده و با گرفتن مبالغ زیادی متواری شده است، بررسی موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او بیان کرد: با توجه به این که متهم منزل خود را تغییر می‌داد، با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، نامبرده شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به این که این فرد از شهروندان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرده است، پس از آشنایی با سایت شرط بندی در شبکه های ماهواره ای و اخذ مبالغی از مردم، اول مقداری برنده شدم، ولی با طمع زیاد و افزایش مبلغ دریافتی از مردم، همه را باخته و از دست دادم.

سرهنگ رضا زارعی افزود: عدم آشنایی مردم برای سرمایه گذاری در شرکت‌هایی که وجود خارجی ندارند و اعتماد به افراد ناشناس، باعث بروز چنین کلاهبرداری‌هایی می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.