نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

انجام واکسیناسیون کرونا امر ضروری و تکلیف اجتماعی است

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: انجام واکسیناسیون علیه کرونا یک امر ضروری و تکلیف اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون اورژانس ۱۱۵ در محل مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: مردم با اطمینان برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم افزود: در شرایط کنونی که شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا در استان هستیم انجام واکسیناسیون یک امر ضروری و تکلیف اجتماعی است.


بیشتر بخوانید


نکونام اظهار داشت: واکسن نزدن به نوعی کمک به افزایش ویروس و خیانت به جامعه و عموم مردم است.

او، بر همراهی و همکاری بیشتر مردم در امر واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون عمومی به یک کار جهادی نیاز دارد و مردم نباید از دریافت واکسن کرونا که هیچ ضرر و زیانی برای افراد ندارد و امنیت بخش نیز است، فاصله بگیرند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: مردم از واکسن ایرانی استقبال داشته باشند تا بتوان به استقلال و رشد کشور، توانمندی جوانانی که در کشور فعالیت دارند کمک شود.

نکونام گفت: فعالان حوزه سلامت به خوبی عمل می‌کند و مقابله با این ویروس نیاز به همراهی و همکاری همه مردم درخصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار