کمک میلیاردی مردم استان قزوین در شور عاطفه‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تا کنون مردم نوعدوست استان در برنامه شور عاطفه‌ها ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرهادی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین در  گفت: پویش شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور آغاز شده و قریب به ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم نوعدوست استان دریافت شده است و تا قبل از آغاز سال تحصیلی این کمک‌ها به دست دانش آموزان نیازمند می‌رسد.

وی افزود: این پویش تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.

فرهادی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا مردم می‌توانند با استفاده از روش‌های غیرحضوری در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند.

به گفته فرهادی، خیران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و یا شماره تلفن ۳۳۸۰۸  کمک‌های خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: با توجه به برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس، تبلت و گوشی تلفن همراه، مهمترین نیاز آموزشی دانش آموزان نیازمند استان قزوین است.

فرهادی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در ۵ ماهه سال جاری، ۱۷ میلیارد تومان زکات پرداخت از سوی کشاورزان و باغداران استان قزین پرداخت شده است، گفت: بیش از ۸۰ درصد زکات دریافتی برای ساخت مسکن محرومان، خرید جهیزیه، درمان و امور معیشتی هزینه شد.

وی افزود: مابقی زکات دریافتی نیز در زمینه آب آشامیدنی و راه روستایی در روستا‌های محروم استان قزوین هزینه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.