افتتاح پروژه خیری پَد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری

پروژه خیری پَد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری با حضور امام جمعه شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ پروژه خیری پَد و آشیانه بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به همت آقای توکلی خیر نیک اندیش با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره برداری رسید.

در حاشیه این افتتاح سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشگاه هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: بخشی از وظایف ذاتی ارتش جمهوری اسلامی، مردم‌یاری و کمک به مردم است، در حوزه ایجاد امنیت و تولید امنیت نیز در کنار سایر نهادها از جمله سپاه پاسداران و نیروی انتظامی فعال است و امنیت پایدار کشور مرهون تلاش نیروهای مسلح به ویژه فرزندان کشور در ارتش جمهوری اسلامی است که به درستی انجام وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نیرو در دوران شیوع کرونا در راستای مقابله با این ویروس نیز فعالیت‌هایی دارد، اظهار داشت: در حوزه مقابله با شیوع کرونا بر اساس فرامین رهبر انقلاب اسلامی که به فرمانده کل ارتش ابلاغ کردند فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان فرمانده میدانی مبارزه با کرونا انجام وظیفه می‌کند.

رحمانی تصریح کرد: در همین راستا ارتش ظرف ۲ ماه گذشته هشت بیمارستان تنفسی در کشور از جمله در استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان و قم احداث کرده است به طوری که این بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان قم با سازه‌های دائمی و ۷۰ تخت ICU با تمامی امکانات ظرف مدت یک هفته احداث شده است.

فرمانده دانشگاه هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در حوزه تجهیزاتی و امکاناتی، ارتش در کنار مردم از جمله مردم مناطق کمتربرخوردار است و علاوه‌بر ارائه خدمات در حوزه سلامت در بخش‌هایی نظیر آبرسانی نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

رحمانی، خدمات‌رسانی در بخش بهداشت و درمان و مقابله با شیوع کرونا در نقاط مختلف کشور را بنا به درخواست استانداران و اعلام نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: در سفر به استان چهارمحال و بختیاری نیز با سرکشی از بخش‌های مختلف اورژانس و بهداشت و درمان در خصوص رفع کمبودها هر کمکی که در توان این نیرو باشد در کوتاه‌ترین زمان به مردم این استان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ بیمارستان دائمی ارتش در سراسر کشور، افزود: علاوه‌بر آن ۱۲ هزار کادر پزشکی ارتش در تمام سراسر کشور مشغول به ارائه خدمات هستند.

رحمانی بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همیشه پای کارند، خاطر نشان کرد: ارتش از مردم، با مردم، در کنار مردم و در راستای اهداف مردم جانفشانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


کلنگ احداث پایگاه خیری اورژانس ۱۱۵ شهرکرد به همت خانواده مرحوم حاج گودرز حیدری و با حضور مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی بر زمین زده شد.

انتهای پیام/ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار