رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام خبر داد؛

پیش بینی رشد ۱۰ درصدی ایلام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱

قیصوری گفت: رشد اقتصادی ۱۰ درصدی در لایحه ۱۴۰۱ برای استان پیش بینی شده است که دستگاه‌ها با توجه به زیرساخت ها، ظرفیت‌ها و اسناد بالادستی برای دستیابی به رشد پیش بینی شده استان تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رحمت اله قیصوری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام در نشست ارائه بررسی راهکار‌های افزایش رشد اقتصادی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ، گفت: باید مسئولان متناسب با میزان رشد اقتصادی پیش بینی شده برای استان برنامه ریزی و هدف گذاری کنند.

او افزود: این نرخ گذاری برای رشد مورد نظر در استان باید به تناسب وضعیتی باشد که طی سال‌های اخیر با توجه به ارزش افزوده برای هر استان پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام مطرح کرد: میزان افزایش نرخ رشد اقتصادی برای استان در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های کشاورزی ۱۰.۳ درصد، معدن ۱۱ درصد، صنعت ۱۰.۴ درصد و خدمات ۷.۶ پیش بینی شده است.

قیصوری بیان کرد: باید دستگاه‌ها در این چارچوب برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند و همچنین برنامه‌های تدوین شده هر دستگاه باید قابل رصد و احصا باشد.

او مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه ریزی لازم را برای تدوین برنامه رشد اقتصادی در لایحه بودجه سال آینده به سرعت انجام داده و اقدامات لازم را در این خصوص بکار ببندند.

او گفت: دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس طرح آمایش سرزمین، ظرفیت ها، پتانسیل‌ها و امکانات بالقوه استان، نسبت به ارائه طرح‌های پیشنهادی خود اقدام کنند.

قیصوری بیان کرد: طرح‌هایی که برای هر شهرستان ارائه می‌شود، باید قابل دفاع و همراه با دلایل و مستندات کافی باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.