طرح پیش فروش تارا آغاز شد

طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش خودرو تارا دنده دستی از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت ۳ روز آغاز شد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. گفتنی است، طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش محصول تارا از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت سه روز آغاز شد و اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. در برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگ‌های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ‌های محصول تارا افزوده خواهد شد.

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفر‌های جاده ای، دارای استاندارد‌های ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.


بیشتر بخوانید:


ایران خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید این محصول را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد. دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت‌های این خودروساز است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴0 میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت باشگاه خبرنگاران جوان  پخش خواهد شد.

شما می توانید جزئیات طرح طرح پیش فروش تارا  را در جدول زیر مشاهده کنید.

طرح پیش فروش «تارا» آغاز شد

بخشنامه پیش فروش تارا

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
Shamim
۲۱:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
واردات خودرو کجا بود ؟ این هم از حالا دارن سرمون شیره میمالن تا چهارسال‌شون بگذره
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان این ماشین کیفیت داره که این قد ازش تعریف کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد حسینی
۱۴:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
ماشین شاهین ثبت نام کردم با قیمت ۱۵۰ تومان
یک ساله رنگ نقره ای .
مبلغ شد ۲۸۰
زمان تحویل دوسال
رنگ نقره ای ندادند. بالاجبار رنگ نوک مدادی را قالب ما کردند
کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
می دونم منتشر نمی کنی! ولی وقتی دولت با یک برنامه از پیش تعیین شده از طریق بورس از مردم اش درآمد زایی می کنه میخوای خودرو سازمون این کار را نکنه! بیا ۱۴۰ میلیون بده! ولی نمی دونیم قیمت نهایی خودرو مون چنده! نمی دونیم ام کی تحویل میدیم! از اردیبهشت تا مهر! حالا اسفندم شد به جایی نمیخوره! البته بگیم یه موقع هم تارا نداشتیم جاش ۲۰۶ میدیم! بقیه پولت را هم بدون سود مشارکت بهت بر می گردونیم؛ تازه روغن اش را هم تا دو سال باید تو نمایندگی به قیمت بالاتر بیرون عوض کنی و گرنه گارانتی بهش تعلق نمی گیره! یک کلام اگه دزدی نیست چیه؟! آقای باشگاه خبرنگاران اگه خودت را کنار مردم میدونی اگه دلسوز مردمی به جای انتشار خبر پیش فروش این خودرو سازهای دزد، یکبار یه مصاحبه با وزیر صمت ترتیب بده و این نارضایتی مردم را بهش ابلاغ کن و ازش جواب بخواه! به احترام نارضایتی مردم که از این کامنت ها مشخصه این کار را بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
قیمت نهایی 380میلیون تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
این کلاهبرداران تو ایرانن؟چراکسی جلویشان رو نمی گیره؟؟آقا دزده ،اگر قیمت روزه ،یک سال بعد تحویله،چرا سود مشارکت نمی دی؟به قیمت یکسال بعد ،۱۴۰ میلیون هم یکساله میگیری!!!عجب دزدی قشنگیه!!اگه امروز قیمت رو تمام کنی،درسته!!دراصل کل قیمت تارا رو میگیری!بقیه دیگه ندارن!!با واردات ،،هی التماس کنین مردم بخرند!الان باید از دم قسط بدین ،والا بااین قیمت خارجی باکیفیت می خرند!!
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۱۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
عزیزان همه این مگر ها را گفتید که گفته شده ولی کی عمل می کنه هرجا بفهمن به نفعشان است عمل می کنند و هرجا هم نه می گن دستور العمل برای ما هنوز نیامده. فقط خواهش ما از رسانه این است که تا مطمئن نشده ابلاغی صورت نگرفته خبری را رسانه ای نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
وقتی تویتاکمری هیبریدی اومد 200میلیون چه احمقی حاضر که بیاد 360میلیون بابت تارای بی کیفیت بپردازه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
هم بیکارم هم پول ندارم اونوقت پیش فروش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
چه دزدی تمیزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
چه پولهایی که می‌دهند و من لنگ ۱۵ میلیون هستم که بتونم یه یخچال و تلویزیون بخرم برای خونه ام
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
لااقل ای کاش سود مشارکت داشت که دلخوش بودیم ثبت نام کنیم 140 میلیون پول می گیرند و هر طور خواستن در حق مردم ناحقی می کنند واقعا تاسف باید خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
واردات آزاد شده این ماشینا رو نمی خرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
خدا شاهده کلاهبرداریه، یعنی چی یه کالا رو می خواهین بفروشین. قیمت رو مشخص نمی کنین؟؟؟؟ وسط قرون حجر داریم زندگی می کنیم؟؟؟ ما هم که خنگیم و هیچ چی حالیمون نیس. ؟؟؟ برادر من می خوای کلا رو بفروشی میگی فلان تاریخ تحویل با فلان قیمت. مگه شما خدا و پیغمبر رو قبول ندارین؟؟ جنس این و قیمت این. یه کالا رو با این مبلغ پول پیش میدیم، فلان موعد، ولی قیمت هر چی ما گفتیم اون موقع؟؟؟ ما خریم دیگه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۳:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
جالبتر اینه که در این یک سال سود مشارکت هم صفر هست
Iran (Islamic Republic of)
کمالی
۱۱:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
همین چندروز پیش بود که وزیرمحترم صمت گفتند شرط پیش فروش اینه که قیمت نهایی از روز اول مشخص باشه ولی الان 140میلیون واریز کنیم ومعلوم نیست ادامه کار چه بلایی بر سرمون بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
مگه قرار نشد خودرو بدون تعیین قیمت نهایی پیش فروش نشه!!
آخرین اخبار