آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی:

نباید فرهنگ دفاع مقدس تحریف و فراموش شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس از وظایف مهم ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان مرکزی گفت: محافظت از پرچم ایثار و شهادت و جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس از وظایف مهم ماست و همه در قبال آن تکلیف بزرگی داریم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از گذشته همواره با توطئه آفرینی و فتنه انگیزی دنبال تحریف و فراموشی ارزش‌ها بودند و وظیفه ماست که برای احیای دین و حیات طیبه الهی تلاش و مجاهدت کنیم.

او اضافه کرد: دشمنان به دنبال این هستند به فرهنگ‌های ارزشی همچون عفاف، حجاب، امربه معروف و نهی از منکر، تقوا، نماز و ولایت آسیب برسانند و لذا باید همه توان را برای شکست راهبرد‌های آن‌ها به کارگیری کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: بیگانگان با تهاجم فرهنگی وتوطئه علیه فرهنگ ارزشی اسلام ناب محمدی دنبال فاصله گرفتن جوانان از ارزش‌های اسلامی است.

او ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با نقش آفرینی در میدان بزرگ ایثار و ازخودگذشتگی فرهنگ و قیام حسینی را زنده کردند و برای اعتلای دین اسلام و سیره اهل بیت (ع) نقش آفرینی کردند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دفاع مقدس ملت ایران صرفا محدود به مقطع خاصی نیست بلکه یک گنجینه عظیمی است که می‌توان سال‌ها از آن بهره برداری کرد.

او اظهار کرد: آنچیزی که امروز باید بیشتر در خصوص این فرهنگ عظیم دفاع مقدس مورد توجه باشد تولید محتوای تبیینی و تبلیغی است که بتواند نسل جوان و نوجوان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا سازد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در طول سه سال گذشته فعالیت‌های بسیار چشمگیری در فضای مجازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به برکت کنگره شهدای استان مرکزی انجام شده که جای تقدیر بسیار دارد و باید با قوت ادامه دار باشد.

او تاکید کرد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری ادامه راه کنگره شهدای استان در همه ابعاد است و امروز بیانات ایشان باید به عنوان منشور و چراغ راهی برای ادامه فعالیت‌ها پیش روی ما باشد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر اهل بیت (ع) یکی از وظایف مهم رسانه‌ها باشد و امروز احیای فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضرورت‌های کشور در گام دوم انقلاب است و همه باید این مسیر ارزشمند را تا رسیدن به اهداف بلند با قوت ادامه دهیم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی امروز به مناسبت سه ساله شدن فعالیت کنگره شهدای دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در فضای مجازی با جمعی از اعضای این ستاد این کنگره دیدار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.