واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مراغه

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و بهداشتی درمانی مراغه گفت: واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در تمامی مناطق شهری و روستایی مراغه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مجتهدی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و بهداشتی درمانی مراغه گفت:  واکسیناسیون کرونا در مناطق روستایی برای افراد بالای ۱۸ سال توسط بهورزان و مراقبان سلامت در حال اجراست.

او ادامه داد: به همین منظور با تامین و واکسن مورد نیاز تمامی خانه‌های بهداشت روستایی، در تمامی مناطق روستایی واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در حال انجام بوده و بهورزان مستقر در خانه‌های بهداشت به صورت شبانه روزی در اجرای واکسیناسیون کرونا، گامی بسیار مهم در کنترل ویروس منحوس کرونا برداشته اند.

او اضافه کرد: هم اکنون نیز واکسیناسیون افراد بالای ۲۵ سال در مناطق شهری مراغه در حال انجام بوده، لیکن افراد بالای ۱۸ سال در این مناطق نیز در صورت حضور در گروه‌های هدف از جمله کارگران واحد‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی و صنوف واکسن دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه هم اکنون در چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: تمامی افراد گروه هدف با در دست داشتن کارت ملی خود جهت تزریق واکسن به یکی از مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند.

او افزود: این افراد در مناطق شهری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون رسالت و خواجه نصیر، دانشگاه آزاد اسلامی و سالن شهدای مدافع حرم در میدان جهانگیر و یا نزدیکترین مرکز بهداشت محل سکونت خود و در مناطق روستایی به خانه‌های بهداشت و یا مراکز بهداشت روستایی مراجعه کنند.

او گفت: تاکنون نیز در این شهرستان بیش از ۱۴۰ هزار واکسن در قالب دوز‌های اول و دوم به شهروندان و گروه‌های هدف تزریق شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار