خانه به دوشی لیونل مسی در پاریس!

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن همچنان نتوانسته است منزلی مناسب برای خود در فرانسه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه سان مسی که پس از پایان قراردادش با بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست، هنوز خانه مدنظر خود در پایتخت فرانسه پیدا نکرده است.

لیونل مسی ۲ گزینه، عمارت قصر رُز و قصر صورتی در شهر پاریس را مدنظر داشت که هر یک جزو مجهزترین عمارت‌های موجود در پاریس و دارای امکاناتی همچون سینما، استخر، زمین اسکواش، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی و استراحت‌گاه‌های ویژه برای میهمانان هستند.

با این حال طبق اعلام یک نشریه آرژانتینی، مالک عمارت موردنظر مسی پس از پی بردن به تمایل این آرژانتینی به اجاره ملک او، اجاره‌بها را تا هشت هزار و ۵۰۰ پوند در ماه افزایش داده است و همین موضوع نارضایتی ستاره آرژانتینی را پی داشته و سبب شده است که او قید سکونت در آن عمارت را بزند.

طبق گزارش نشریه آرژانتینی، عمارت ۲ هزار متر مربعی که مسی مدنظر داشت، در منطقه اعیان‌نشین محله ایبیس پارک در منطقه وسینت در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای پاریس واقع شده است.

انصراف مسی از سکونت در این عمارت بدان معناست که او، همسر و سه فرزندش همچنان باید در هتل رویال مونسیو پاریس که هر شب اقامت در آن ۱۷ هزار پوند هزینه دارد، اقامت داشته باشند. این در حالیست که او بابت هر هفته بازی در پاری‌سن‌ژرمن یک میلیون پوند حقوق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار