تنها چند گام تا صفر شدن مرگ‌های کرونایی مازندران

۳ بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته در مازندران جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۹۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۳ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۲ بیمارکرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه شناسایی و بستری و ۲۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخّص شدند.

او با اشاره به بستری ۴۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان، افزود: ۹۶ بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت وخیم تنفسی، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲ هم استانی امروز بر اثر ابتلا به دلتاکرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه جان باختند.

فوت یک ۲ بیمارکرونایی در حوزه بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از بستری ۲۶ بیمار مشکوک به دلتاکرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و نیز ترخیص ۳۰ نفر با بهبودی نسبی در همین مدت خبر داد.

او شمار بستری شدگان کرونایی کنونی در مراکز درمانی بابل را ۱۶۰ بیمار اعلام کرد و گفت: ۳۱ بیمار بدحال کرونایی تحت درمان‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: یک همشهری بابلی نیز، ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به دلتاکرونا فوت کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.