مشارکت ۸۰۰ میلیارد ریالی مردم بخش کندوان طی چند سال اخیر بی‌نظیر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به هزینه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی برای عمران بخش کندوان، گفت: مشارکت ۸۰۰ میلیارد ریالی مردم این بخش طی چند سال اخیر بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت:مردم این بخش از محل خودیاری و تسهیلات کم‌بهره در اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف از جمله مقاوم‌سازی و نوسازی مساکن، راه و آب و همچنین نوسازی و احداث مدارس مشارکت کرده‌اند که نوسازی ۶۰ درصدی خانه‌های روستایی و شهری از جمله آنهاست.

او با اشاره به اینکه حوزه‌های راه، آب شرب و کشاورزی از جمله اولویت‌های چهار ساله اخیر شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی بوده، بیان کرد: بخش قابل توجهی از آنچه که نیاز و مطالبه مردم در بخش کندوان بود، به صورت مشارکتی عملیاتی شده است.

او اضافه کرد: تصویب ارتقای جاده میانه - ترک و ۱۷ کیلومتر از محور یونیک - گنجگاه نیز که راه ارتباطی دو شهرستان و دو استان محسوب می‌شود در برنامه گنجانده شده و چهار کیلومتر از آن در ۱۰ روز به اجرا در خواهد آمد و راه آرموداق - کریق نیز به طرف شهرستان در حال پیگیری است.

فرماندار ویژه میانه با تاکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان در بخش کندوان ظرفیت بومی - محلی از جمله مشارکت مردم بخش را تسهیل‌کننده بسیاری از امور عنوان کرد و افزود: پویایی مردم، توسعه بخش راه را هر چه بیشتر هموار می‌کند.

 مشایخی با قدردانی از تلاش «اکبر میرجلالی» شهردار قبلی شهر «ترک» برای «علی تقی‌پور» در سمت شهردار جدید این شهر آرزوی توفیق، و اظهار امیدواری کرد که ایشان با بهره‌گیری از تجربه خود در شهر آچاچی و تعامل و همراهی با سایر ادارات بخش و در راس با بخشداری همچنین تعامل و همراهی با اعضای شورای شهر بتواند گام‌های موثرتری در راستای توسعه و عمران شهری بردارد.

او بر ضرورت عملکرد متوازن و توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری با رعایت انصاف و عدالت و رعایت فنی بودن امور بنا بر فنی بودن ذات شهرداری تاکید کرد و افزود: شهر «ترک» در حال توسعه بوده و باید با استفاده از ظرفیت بومی و محلی بالا در این شهر به جلب اعتماد و مشارکت مردم پرداخته و فرایند‌های اداری را برای مردم تسهیل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تسهیلات ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار