معاون وزیر راه:

پروژه‌های بازآفرینی شهری با سرعت خوبی اجرا می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:کمک به روند اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری با اجرای طرح‌های مصوب به صورت کامل تأمین اعتبار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از طرح‌های بازآفرینی شهری در اردبیل گفت: کمک به روند اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری با اجرای طرح‌های مصوب به صورت کامل تأمین اعتبار می‌شوند و هم‌اکنون با وضعیت مناسبی روبه‌رو هستیم.

او بیان کرد: در مناطق حاشیه شهر اردبیل احداث طرح‌های متعددی در دستور کار قرار گرفته که با تأمین اعتبار مورد نیاز روند اجرایی آن‌ها تسریع یافته و تلاش ما بر تکمیل طرح‌ها به عنوان اقدام مشترک با مجموعه شهرداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: همه طرح‌های مصوب بعد از اجرای پروژه‌ها در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد تا نسبت به مدیریت و نگهداری این طرح‌ها اقدام کرده و حرکت‌های مناسب و مطلوبی را در این فرآیند شاهد باشیم.

عبوری افزود: با تملک چندین خانه و مغازه بازگشایی محوطه شهیدگاه و اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین و تخصیص ۵ میلیارد تومان سعی داریم این پروژه را به شکل کامل به سرانجام برسانیم.

او به مرمت و بازسازی بافت فرسوده شهری اردبیل نیز اشاره کرد و ادامه داد: معرفی طرح‌های مهم و اولویت‌دار همراه با تأمین اعتبار برای این طرح‌ها، نسبت به تصویب و اجرای آن‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان محقق و صدور مجوز‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

عبوری از تملک و واگذاری خانه مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی خبر داد و بیان کرد: این خانه بعد از تملک کامل در اختیار شهرداری اردبیل قرار گرفت تا نسبت به تبدیل آن به موزه و یا مکان فرهنگی اقدام و در کوتاه‌ترین زمان این تعهدات به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.