نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

اگر نفوذی‌ها نبودند اوضاع کشور بهتر از این بود

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر نفوذی‌ها نبودند اوضاع کشور بهتر بود و مردم در آرامش بیشتری زندگی می‌کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جلسه بصیریتی کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بیشماری را برای کشور به همراه داشته است و این دستاورد‌ها باید برای نسل جدید بازگو شود.

وی افزود: در ایام جنگ تحمیلی، کشور توانایی انتقال به آن طرف ساحل خرمشهر را هم نداشت و نمی‌توانست به سمت آب‌های آزاد برود، ولی امروز ناو جنگی جمهوری اسلامی ایران اقیانوس اطلس و هند را می‌پیمایند.

آیت الله اسلامی گفت: در هنگام ورود سوخت به کشور لبنان سید حسن نصرالله با قاطعیت اعلام کرده که این کشتی‌ها خاک لبنان است و هرگونه تعدی به آن با پاسخگو جدی و محکم روبه رو می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر نفوذی‌ها نبودند، کشور وضعیت بسیار بهتری داشت و مردم در آرامش بیشتری زندگی می‌کردند.

آیت الله اسلامی افزود: امروز خوشبختانه در حوزه دفاعی بسیار پیشرفت کرده ایم و به محض تعدی به کشور، اهداف متخاصم به صورت نقطه‌ای هدف گیری می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار