۱۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه به نجف و بالعکس برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه از برقراری ۱۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه نجف و بالعکس به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه گفت: این پرواز‌ها از سه شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و تا هشتم مهر توسط شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و پویا در مسیر کرمانشاه -نجف و بالعکس از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.

او افزود: به دلیل اعلام قبلی و اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، متقاضیان حضور در مراسم اربعین حسینی باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند.

بیاتی  داشتن «پی. سی. آر» منفی و یا همان تست منفی ابتلا به ویروس کرونا با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت تزریق واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر را برای دریافت بلیط ضروری دانست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می‌کنند، گفت: پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به سمت مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس و شیراز و بالعکس انجام می‌شود.

بیاتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ پرواز در هفته به مقصد، مشهد، تهران، بندرعباس و کیش از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌شود، گفت: هواپیما‌ها در این فرودگاه با کمترین تاخیر پرواز می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.