بیرانوند: امیدوارم در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری شاهد اتفاقات خوبی باشیم

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری کشورمان درباره ثبت نام در انتخابات فدراسیون جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام در انتخابات فدراسیون جهاین وزنه برداری اظهار داشت: انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری آذر ماه امسال بعد از مسابقات جهانی بزرگسالان به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. از کشور ما علی مرادی که عضو مدیریتی فدراسیون جهانی وزنه برداری، علیرضا قریشی به عنوان کمیته فنی، داود باقری به عنوان عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی و من هم به عنوان کمیته آموزش و مربیان انتخاب شده ایم. امیدوارم در ۳ ماه مانده به شروع مسابقات جهانی شاهد اتفاقات خوبی باشیم و با وجود فعالیت‌های خوب خودمان بتوانیم به عضویت فدراسیون جهانی در بیاییم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره اینکه چه مقدار شانس داریم تا به عضویت فدراسیون جهانی انتخاب شویم بیان داشت: فعلا ثبت نام‌ها انجام شده است. اینکه بخواهیم بگویم چه مقدار شانس داریم تا به عضویت فدراسیون جهانی در بیاییم را نمی‌توانم بگویم. ما تمام سعی و تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم قدمی برای پیشرفت وزنه برداری ایران در فدراسیون جهانی انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


بیرانوند تصریح کرد: علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در مسابقات المپیک توکیو برای اولین بار به عضویت هیئت ژوری در آمد و این افتخاری بزرگی بود که نصیب کشورمان شد. همان طور که گفتم انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری اواخر آذر ماه بعد از مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار