واکنش باشگاه استقلال به خبر محرومیت فرهاد مجیدی

باشگاه استقلال به خبر محرومیت سرمربی آبی پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند.

دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، پرداخت نکردن جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
استقلال(تاج)
۱۰:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
خیلی جالبه برای پرسپولیسی ها می گن که ما هوادار زیاد داریم بعضی از اونا هم وزرای ایران هستن اما ما خودمون تلاش می کنیم و اونا به ما پول نمی دن و از این جور حرفا،بعد وقتی که آقای آذری جهرمی اون کری خیلی زشت و برای استقلال خوند و توی استوری اینستاگرام منتشر کرد یعنی اون یک هوادار ساده ی پرسپولیسی بوده که این کری و خونده مثل بقیه ولی چرا اومدن بخاطر ایشون و بخاطر یک جواب کوتاه و به جایی که آقای مجیدی داده بود از ایشون شکایت کردن،خب آقای جهرمی هم مثل بقیه ی هوادارا یک هوادار ساده ی پرسپولیسی،چطور همه ی هوادارای پرسپولیسی برای استقلال کری می خونند جوابشونم استقلالی ها می دن فقط این اقا که جواب یک زورگویی داره باید محکوم بشه.
بعد یه چیز دیگه هم با مزه هست اونم این که انقدر مسئولین این کشور برای استقلالی ها کری می خونند اما استقلالی ها جواب نمی دن خب این جوری باشگاه استقلال هم می تونه شکایت کنه چون اونا ه دارن به هوادارای استقلال توهین می کنند.
آخرین اخبار