پرفروش ترین اینورتر جوشکاری چیست؟

اینورترها برای کار با الکترودهای مصرفی به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ در سایت آروا می توانید اینورتر مورد نیاز خود را جستجو کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  جوشکاری حرفه‌ای عملی است؛ که به شما این امکان را می دهد تا در زمینه های مختلف صنعتی یا ساختمانی کار کنید. اگر به جوشکاری علاقه دارید، بهتر است اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشید و با انواع مختلف آن آشنا شوید؛ مطالب ارائه شده نشان می دهد که با خرید دستگاه جوش اینورتر، کار جوشکار سریعتر، بهتر و ایمن تر می شود و همچنین پرفروش ترین اینورتر جوشکاری را به شما معرفی می کند تا متناسب با کار خود دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

مزایای جوشکاری با اینورتر:

اکثر مدل های اینورتر جوشکاری می توانند بر روی انواع مختلفی از فلزات، از فولادهای ساختاری گرفته تا آلیاژهای قابل جوشکاری غیر آهنی کار کنند؛ آنها جوشکاری قوس دستی با کیفیت بالا را برای هر یک از مواد مجاز برای استفاده ارائه می دهند.

  • پایداری جریان جوشکاری در طول نوسانات ولتاژ
  • چندین سیستم حفاظتی داخلی برای اضافه بار های فعلی و برای حداکثر نوسانات ولتاژ
  • حفاظت حرارتی در برابر گرمای بیش از حد
  • خاموش شدن در حین کار طولانی مدت در حداکثر حالت مجاز
  • امکان کنترل و تنظیم جریان جوش در طیف وسیعی از حالت های عملکرد
  • تحریک آسان قوس الکتریکی
  • سوزاندن پایدار و مداوم؛ نه تنها با نوسانات ولتاژ منبع تغذیه، بلکه در صورت وزش باد و همچنین حرکات تند تصادفی جوشکار
  • دارای جوش بدون قطع و وصل
  • ایجاد حوزچه جوش و قوس الکتریکی مناسب
  • فاقد هرگونه آلودگی صوتی
  • بازدهی و قدرت بالا، سبک و کم حجم
  • امکان جوشکاری به وسیله انواع الکترودها

پرفروش ترین اینورتر جوشکاری چیست؟

شرایط استفاده

دستگاه جوش اینورتر دستگاهی است که به وسیله منبع تغذیه برق می تواند برای جوشکاری، جریان تولید کند. این دستگاه جریان برق AC را توسط تعدادی سوئیچ به جریان DC تبدیل می کند.

مقدار جریان خروجی دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم است؛ که در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم current، آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. تمام اینورترهای جوشکاری آروا این قابلیت را دارند. برای دیدن ویژگی ها و مشخصات بیشتر اینورترهای جوشکاری آروا و پرفروش ترین اینورتر جوشکاری کلیک کنید.

دستگاه جوش اینورتر در مقایسه با دستگاه جوش ترانسفورماتور ابعاد کوچکتر، وزن کمتر و همچنین مصرف برق بسیار کمتری دارد. تمام این موارد به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا در دستگاه جوش اینورتر است.

وظیفه جوشکار چیست؟

جوشکار مسئول ترکیب دو قطعه فلز با استفاده از گرمای شدید است؛ آنها این کار را با استفاده از تجهیزاتی انجام می دهند که فلز را بریده یا به یکدیگر وصل می کند، سطوح فلزی را صاف می کند یا در صورت نیاز سوراخ ها را پر می کند؛ آنها قطعات مختلف فلز را روی پل ها، خطوط لوله، کشتی ها و موارد دیگر از این دست جوش می دهند.

از آنجایی که شغل جوشکاری پرمصرف است؛ نه تنها جوشکار ها باید از نظر جسمانی مناسب باشند، بلکه باید از کار با دست خود نیز لذت ببرند، بینایی فوق العاده ای داشته و در زمینه مکانیک تجربه داشته باشند.

پرفروش ترین اینورتر جوشکاری چیست؟

معرفی انواع اینورتر جوشکاری

با توجه به مشخصات فنی و عملکرد، اینورتر ها برای کار با الکترود های مصرفی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند؛ در سایت آروا می توانید اینورتر مورد نیاز خود را جستجو کنید.

مدل اول

مدل های خانگی و کوچک وجود دارند؛ که برای خانه و باغ طراحی شده اند و دارای ساده ترین امکانات هستند و نسبت به بقیه مدل ها ارزان تر هستند؛ در صورت استفاده گاه به گاه از خدمات خوبی برخوردار هستند.

مدل دوم

مدل های حرفه ای می توانند چند ساعت بی وقفه کار کنند؛ این دسته از اینورتر ها برای استفاده در کارگاه ها بسیار مناسب تر هستند و برای کار های سنگین و طولانی مدت از آن استفاده می کنند.

مدل سوم

مدل سوم دستگاه های اینورتر، دستگاه های نیمه حرفه ای هستند، که دارای موقعیت میانی بین دو مدل اول و دوم هستند؛ درصورت استفاده مناسب و رعایت نکات ایمنی طول عمر این نوع دستگاه ها بیشتر می شود و می توان از آن ها در کارگاه و در خانه نیز استفاده نمود.

معرفی پنج برند برتر دنیا در اینورتر جوشکاری

شرکت هایی مانند: ESAB Welders ، Lincoln Electric ، Miller Electric ، Everlast Welders و Hobart Welding Products بر اساس سابقه، عملکرد و محبوبیت جزو پنج برند برتر در سراسر جهان هستند و سالانه فروش زیادی در این زمینه دارند.

ESAB Welders همچنین به عنوان (Elektriska Svetsnings-Aktiebolaget) نیز شناخته می شود؛ توسط اسکار کیلبرگ ایجاد شد و اولین الکترود جوشکاری روکش دار جهان را در سال 1904 توسعه داد. تجهیزات جوشکاری و برش دستی، مواد مصرفی جوشکاری، اتوماسیون جوشکاری، سیستم های برش مکانیزه و... از جمله عملکرد های این برند هستند.

Lincoln Electric

لینکلن الکتریک در سال 1895 تأسیس شد؛ موسسین لینکلن الکتریک اولین جوشکاری قوس متغیر ولتاژ متغیر خود را تا سال 1911 اختراع و راه اندازی کردند که لینکلن الکتریک را به یک فناوری و صنعت جدید تبدیل کرد. لینکلن الکتریک یکی از بزرگترین طراحان و توسعه دهندگان جهان است از جمله محصولات آنها می توان به: محصولات جوشکاری قوس دار، سیستم های جوشکاری قوس رباتیک، تجهیزات برش پلاسما و سوخت اکسیژن، آلیاژهای لحیم کاری و... اشاره کرد.

Miller Electric

میلر الکتریک یک شرکت تولید کننده تجهیزات جوش و برش قوس الکتریکی است که در سال 1929 تاسیس شد؛ نیلز میلر ابتدا در کارگاه زیرزمین خود یک جوشکار چوبی از فولاد ضایعاتی ساخت. این باعث شد Miller Electric از یک عملیات کوچک یک نفره که محصولات خود را می فروخت به یک تولید کننده برجسته جهانی تجهیزات جوش و برش قوس تبدیل شود از جمله تولیدات میلر می توان به: جوشکاری قوس فلزی محافظ، جوشکاری قوس فلزی گاز، جوشکاری قوس تنگستن گاز، انقباض قوس کربن هوا، برش قوس پلاسمای هوا و... اشاره کرد.

Everlast Welders

Everlast Welders در سال 2004 به عنوان یک شرکت کوچک تولید کننده و جوشکار مستقر در کالیفرنیا ایجاد شد؛ Everlast Welders تعدادی از محصولات جوشکار و ژنراتور را با کمترین قیمت در بازار امروز تولید می کند از جمله تولیدات آن می توان به (جوشکار TIG، جوشکار MIG، جوشکارهای چوبی، دستگاه های برش پلاسما، فرآیند های چندگانه، کولر های آبی، ژنراتور ها و...) اشاره کرد.

Hobart Welding Products

محصولات جوشکاری هوبارت به عنوان برادران هوبارت در سال 1917 توسط چارلز کلارنس هوبارت ایجاد شد. برادران هوبارت طیف وسیعی از محصولات مختلف را از صندلی های اداری گرفته تا کمپرسور تولید کردند. محصولات جوشکاری هوبارت در سال 1925 با طراحی و ساخت نوآورانه محصولات جوشکاری و برش با کیفیت صنعتی و استفاده آسان به ثمر رسید. هوبارت محصولات جوشکاری خود را برای پروژه های تولید، کشاورزی، نگهداری و تعمیر خودرو عرضه می کند: جوشکار TIG، جوشکار MIG، جوشکارهای چوبی، ژنراتورهای محرک موتور، دستگاه های برش پلاسما، تجهیزات گاز و...

کلام آخر

در این مقاله پنج برند برتر و پرفروش دستگاه های جوش را معرفی کردیم درنتیجه اگر فرصت مالی شما اجازه می دهد تا اینورتر جوشکاری تهیه کنید بهتر است اقدام به خرید پرفروش ترین اینورتر جوشکاری کنید.

شرکت آروا دارای بیش از 35 مدل دستگاه جوش است که تمام آنها دارای 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

خرید یک دستگاه با قدرت بالاتر، ذخیره ای برای آینده می باشد و عاقلانه ترین کار است. شما از آینده و اقدامات خود آگاهی ندارید بهتر است اکنون به فکر آینده و راحتی خود باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه آروا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: جوشکاری ، نبض بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار