مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام عنوان کرد؛

صدور بیش از ۲۹ هزار جلد سند تک برگ مالکیت روستایی در ایلام

محبی از صدور ۲۹ هزار و ۵۰۰ جلد سند تک برگ برای واحد‌ها و اماکن روستایی استان ایلام خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حبیب‌الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه در بخش مسکن روستایی به طور رسمی از سال ۸۴ صدور بیش از ۲۹ هزار جلد سند تک برگ مالکیت روستایی در ایلام بحث بازسازی، مقاوم سازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در دستور کار این بنیاد قرار گرفت گفت: تا کنون بالغ بر ۳۱ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان به بهره برداری رسیده است.

محبی اضافه کرد: امسال نیز صدور سند برای ۳ هزار واحد و مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه اوج بازسازی و بهسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در سه سال اخیر بوده است، بیان کرد: در چند سال اخیر، ۳۱ هزار واحد مسکونی نوسازی و مقاوم سازی شده است که بخشی از آن مربوط به زلزله سال ۹۶، بخشی مربوط به سیل سال ۹۸، بخشی هم مربوط به نوسازی مسکن روستایی و بخش دیگر هم در راستای اجرای طرح مسکن محرومین بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به آغاز احداث دو هزار واحد مسکونی محرومین از مهرماه سال ۹۹ در استان یادآور شد: از این تعداد تا امروز بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ واحد در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسیده است.

محبی عنوان کرد: علاوه بر این، تعداد ۱۳۰۰ واحد مسکونی نیز خارج از بحث مسکن محرومان در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته که تا کنون یک هزار واحد آن به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ توانستیم در بخش مسکن روستایی سهمیه ۲ هزار واحد مسکونی گرفته شود، اعلام کرد: تا کنون ۵۰۰ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.