پیچیدن عطر دفاع مقدس در شبکه خاوران

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از پخش ویژه برنامه هایی با موضوع دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس از شبکه خاوران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: طلایه داران فتح، ویژه برنامه‌ای است که در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای، ساعت ۱۸ هر روز از سیمای خاوران به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

نقش زنان و همسران شهدا، مدافعان حرم، ارتباط زنده با مراکز راهیان نور، بهره گیری از خاطرات و آثار به جامانده از شهدا و معرفی کتاب از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

آینه دار بیان کرد: برنامه شاهدان نیز در گفتگو با خانواده شهدا به معرفی شخصیت والای شهیدان استان می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: فرماندهان نظامی نیز در دو قسمت مهمان برنامه گفتمان هفته خواهند بود تا حماسه آفرینی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را روایت کنند.

او ادامه داد: همچنین پخش ۸ فیلم سینمایی دفاع مقدس، مجموعه مستند بال‌های اشتیاق و برنامه‌های قرار بی قراری، یاد یاران و مدرسه عشق از جمله برنامه‌هایی است که برای بینندگان سیمای خاوران در ایام دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

آینه دار تصریح کرد: اعزامی از خراسان با ساختار ترکیبی نمایشی نیز ویژه برنامه رادیو خاوران است که در ۹ قسمت ۶۰ دقیقه ای، ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی برنامه کوتاه یاد شقایق، مجموعه روایان حماسه، داستانک‌های جبهه و جنگ و مسابقه ویژه دفاع مقدس را از دیگر تولیدات معاونت صدای استان عنوان کرد و گفت: مسابقه پیامکی روزانه هم با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت چند گزینه‌ای در طول روز از رادیو خاوران پخش خواهد شد.

او عنوان کرد: معاونت فضای مجازی نیز نماهنگ خاک را با همکاری مرکز آفرینش‌ها به مدت ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه تولید و آماده پخش در این ایام کرده است.

آینه دار بیان کرد: راه اندازی صفحه ویژه هفته دفاع مقدس در وب سایت مرکز، تولید فیلم کوتاه از زندگی شهید فایده، تولید و طراحی ۲۷ عکس نوشت، ۱۱ اینفوگرافی و موشن گرافی عملیات والفجر ۸ از برنامه‌های صدا و سیمای استان در بستر فضای مجازی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: معاونت خبر نیز پوشش و انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر استان و پخش گزارش‌هایی از رشادت رزمندگان را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.