مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

موزه شهدای قزوین آماده بازدید عموم مردم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت:به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، موزه شهدای قزوین آماده بازدید عموم مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، موزه شهدای قزوین آماده بازدید عموم مردم به ویژه جوانان است.

حقایق پور افزود: این موزه امروز پنجشنبه یکم مهر ماه از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب و عشاء برای استقبال قشر‌های مختلف مردم باز است.

او اضافه کرد: همچنین از روز جمعه به مدت یک هفته، صبح‌ها با هماهنگی قبلی علاقمندان با مسئولان بنیاد و بعداز ظهر‌ها، دو ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء برای بازدیدکنندگان باز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر قشر‌های مختلف مردم با سیره شهدا از مهمترین اهداف بازدید آحاد جامعه از این موزه است.

حقایقی پور افزود: موزه شهدای قزوین در حال تعمیر است و به صورت موقت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس باز شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: موزه شهدای قزوین با فضای ۴۰۰ مترمربع و ۲ طبقه در جوار گلزار مطهر شهدای شهر قزوین راه‌اندازی شده و همه آثار حجمی و مکتوب شهدا و ایثارگران را در خود جای دارد.

به گفته او، آثار شهدا شامل البسه، دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه، عکس و هر آنچه که متعلق به شهید است، می‌باشد که در موزه شهدای قزوین به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: در این موزه، بیش از ۵۰۰ اثر ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته و علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار