معاون آموزش وپرورش استان همدان:

درحال حاضر واکسن سینوفارم برای دانش آموزان تزریق می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت:درحال حاضر تنها مجوز تزریق واکسن سینوفارم برای دانش آموزان صادر شده است.

عبدالله جعفری, معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: درحال حاضر تنها مجوز تزریق واکسن سینوفارم برای دانش آموزان صادر شده است و مراکز واکسیناسیون کار تزریق واکسن برای دانش آموزان را انجام می دهند.

او با اشاره به اینکه اعلام شده بود برای دانش آموزان یک دُز واکسن تزریق می‌شود افزود:در مصوبه جدید تزریق دو دز واکسن سینوفارم برای دانش آموزان تزریق  خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان ۱۲ تا۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به آدرس www.salamat.gov.irبرای دریافت نوبت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند   

جعفری تأکید کرد:در راستای صیانت از سلامت دانش آموزان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی جهت واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم انجام شده و لازم است دانش‌آموزان برای جلوگیری از ازدحام در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سامانه ثبت نام کنند و پس از دریافت پیامک نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون حضور یابند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان درادامه افزود:در سال تحصیلی جدید بیش از ۳۰۰ دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیل خواهند کرد.

جعفری در ادامه بیان کرد:بازگشایی حضوری مدارس بستگی به نظر ستاد مقابله با بیماری کرونا دارد.

او گفت:بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

جعفری یادآور شد:۲۴هزار نفر فرهنگی در استان همدان واکسن دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار