به مناسبت اربعین حسینی و همزمان با هفته دفاع مقدس، موکب فرهنگی قضایی شهید بهشتی توسط اداره توسعه حل اختلاف چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت اربعین حسینی و همزمان با هفته دفاع مقدس موکب فرهنگی قضایی جاماندگان اربعین با عنوان موکب شهید بهشتی توسعه حل اختلاف  چهارمحال و بختیاری در تپه نورالشهدا در جوار گلزار پاک شهدای گمنام راه اندازی شد.

این مراسم روز گذشته با حضور احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و رئیس حفاظت دادگستری کل استان و رئیس توسعه حل اختلاف استان و کارکنان و ایثارگران شورا‌های حل اختلاف در مزار شهدای گمنام و همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد.


بیشتر بخوانید


در این مراسم کرم شیخ پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امورشورا‌های حل اختلاف استان در خصوص راه اندازی این موکب افزود: به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی موکب فرهنگی قضایی توسعه حل اختلاف استان با مضامین اربعین حسینی و با ارائه خدمات متنوع فرهنگی حقوقی و قضایی در تپه نورالشهدا شهرکرد راه اندازی شد.

او اضافه کرد: در مدت زمان برپایی این موکب کارکنان شورا‌های حل اختلاف با همکاری دادگستری ضمن تشویق مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اطلاعات و پیام‌های حقوقی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

شیخ پور اظهار داشت: اهمیت انجام این قبیل اقدامات زنده نگه داشتن یاد و خاطره نهضت امام حسین (ع) و دستاورد‌های قیام عاشورا است.

احمدرضا بهرامی رئیس کل محترم دادگستری چهارمحال و بختیاری، تقارن زمانی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را موجب جوشش خون دوستداران مکتب شهادت و امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی ایران را ادامه قیام امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: از برکات نظام اسلامی تبیین و گسترش فرهنگ عاشورایی در بین تمام طبقات جامعه است و در پایان برگزاری آیین‌های عاشورایی و اربعین حسینی را بیعت با قیام امام حسین و نظام ولایی دانست.

در پایان مراسم با تقدیر و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس پایان یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار