معاون راهداری سازمان راهداری مطرح کرد:

ایمن سازی نقاط پرحادثه در زمره اولویت‌های سازمان راهداری

تقاطع شهید زارعی سه راهی بهار که از نقاط پر حادثه استان همدان به شمار می‌رود، در سفر معاون راهداری سازمان به این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از محور‌های ارتباطی این استان، ایمن سازی نقاط پرحادثه را از اولویت‌ها و یکی از وظایف و فعالیت‌های مهم سازمان بر شمرد.

او در بازدید از تقاطع شهید زارعی، از تامین اعتبار برای تکمیل این طرح خبر داد و اظهار داشت: این تقاطع در محور همدان- سنندج، نقطه پر حادثه مهمی است که دستورات لازم برای تعیین تکلیف پیمانکار طرح داده شده و منابع آن تامین شده که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

اکبری یادآور شد: با توجه به شرایط خاص محور‌های مواصلاتی استان‌های غرب کشور، با ساخت این زیر گذر بخش زیادی از مشکلات تردد و ترافیک این منطقه برطرف می‌شود.

بازدید از زیرگذر در دست ساخت کوریجان در محور همدان- رزن، راهدارخانه مرکزی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کبودراهنگ، زیرگذر سردار آباد در محور کبودراهنگ- شیرین سو، تقاطع دستجرد- شیرین سو در کبودراهنگ، راه‌های روستایی آق بلاغ- باباخنجر، اوزون دره- کیتو، گمین قلعه- کیتو از توابع کبودراهنگ، روستا‌های وصله و کوهین در محور سوباشی- کبودراهنگ، تقاطع شهید زارعی واقع در سه راهی صالح آباد در محور همدان- کرمانشاه- سنندج از جمله بازدید‌های وی و هیات همراه بود.

همچنین نشست مشترک با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در محلی شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در خصوص بررسی وضعیت راه‌های ارتباطی کبودراهنگ از دیگر برنامه‌های انجام شده در سفر معاون راهداری سازمان به استان همدان بود.

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، معاون راهداری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهار و کبودراهنگ و معاون وی نیز در این بازدید‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.