توزیع اقلام اساسی در مناطق سخت‌گذر کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با آغاز فصل پاییز و نیاز مردم مناطق سخت‌گذر این شهرستان به کالا‌های اساسی این اقلام تامین و در حال توزیع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: با آغاز فصل پاییز و نیاز مردم مناطق سخت‌گذر به کالا‌های اساسی، ۱۱ هزار کیسه آرد به همراه میزان قابل توجهی نفت سفید و دارو برای مردم این مناطق تامین  و توزیع آن از ۱۵ شهریورماه  آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

او افزود: ۳۲ هزار روستا با جمعیتی افزون بر هفت هزار نفر در بخش‌های سخت‌گذر شهرستان از جمله در دهستان موگویی و بخش بازفت سکونت دارند که با آغاز فصل سرما تامین سوخت برای این مناطق ضروری است.


بیشتر بخوانید


زمانپور اضافه کرد: همچنین بهینه‌سازی خطوط برق، گاز و آب در شهرستان کوهرنگ انجام شده است و به سبب اینکه این شهرستان با زمستان‌های بسیار سرد و پربارش نسبت به دیگر مناطق روبرو است از این رو احتمال خرابی خطوط وجود دارد که در همین خصوص اقدام به بهینه‌سازی شده است.

او اظهار داشت: با اعزام کادر‌های پزشکی و پرستاری به مناطق سخت گذر، روند واکسیناسیون کووید ۱۹ در این مناطق به خوبی در حال انجام است.

زمانپور ادامه داد: بخش قابل توجهی از عشایر کوچرو در بخش‌های مرکزی و صمصامی به مناطق ییلاقی استان خوزستان کوچ کرده‌اند، اما به سبب گرم بودن بخش بازفت کوچ از این مناطق دیرتر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار