کندی در روند لایروبی شبکه فاضلاب اهواز؛ احتمال ایجاد شرایط دشوار هنگام بارندگی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از ایجاد «شرایط دشوار» هنگام بارندگی در صورت استفاده نکردن از امکانات بیشتر برای لایروبی شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه لایروبی شبکه فاضلاب یک اقدام مشترک بین شهرداری و شرکت آبفا اهواز است گفت: در صورتی که از امکانات، تجهیزات و نفرات بیشتری برای لایروبی استفاده نکنند، ممکن است همزمان بارندگی‌ها در این شهر شرایط دشواری ایجاد شود.

او افزود: در نشستی با شرکت‌های دارای تجهیزات و ماشین آلات سنگین، از آن‌ها خواسته شد که در روند عملیات اجرایی لایروبی شبکه فاضلاب اهواز مشارکت و همکاری کنند و به این منظور مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز بین این شرکت‌ها تقسیم شد؛ لذا «امیدواریم» با تقسیم کار صورت گرفته، لایروبی شبکه فاضلاب در مناطق دارای اولویت شهر اهواز تا پایان مهر به اتمام برسد.

عبیات با اشاره به بازدید میدانی صورت گرفته از منطقه زکی‌زاده اهواز افزود: این منطقه در ۲ سال گذشته به صورت متوالی دچار آبگرفتگی وسیعی شده و زندگی ساکنان آن به طور جدی با مشکل روبه رو شده است و برای رفع این آبگرفتگی تعویض پمپ‌های ایستگاه پمپاژ منطقه، ایجاد برق اضطراری به شکل دایم، و لوله گذاری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.