مناطق روستایی بیرجند، میزبان کاروان سلامت

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از اعزام کاروان سلامت به دو روستای بویک و سنگ آباد شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس تیم پزشکی-درمانی داوطلبان جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهیدان سیادت، نخعی پور و سازنده در روستا‌های بویک و سنگ آباد حضور یافتند.

او از ویزیت رایگان ۱۵۵ بیمار در این کاروان خبر داد و افزود: ارائه خدمات دارویی رایگان به ارزش ۵۰ میلیون ریال به مراجعه کنندگان از دیگر فعالیت‌های کاروان در این روستا‌ها بوده است.

ذاکریان بیان کرد: در حاشیه اجرای این طرح ۳۰ نفر از روستاییان در کلاس امداد و کمک‌های اولیه شرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند ادامه داد: در این کاروان ۳ پزشک عمومی داوطلب و دو نفر از خواهران داوطلب جهت تست فشار خون افراد به مدت دو روز مشارکت داشته اند.

او ارائه خدمات سلامت محور به اقشار نیازمند جامعه را از جمله اهداف این کاروان دانست و گفت: فعالیت این تیم‌ها در مناطق محروم باعث ارتقای سطح سلامت روستاییان و تزریق روحیه و امید به آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.