رشد ۴ درصدی تعداد شاغلان در فارس

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه تامین اجتماعی، در حال حاضر تعداد شاغلان این استان در مقایسه با روز‌های نخست شیوع کرونا ۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالعظیم خادم حمزه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس گفت: براساس لیست بیمه تامین اجتماعی در اواخر سال ۹۸ و ابتدای شیوع کرونا حدود ۷۳۵ هزار نفر در سطح استان فارس مشغول به کار بوده اند.

او ادامه داد: در پی شیوع کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها و مشاغل با تعطیلی و در پی آن بیکاری کارگران و کارکنان این مجموعه‌ها مواجه شدند.

خادم حمزه اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برای احیای مشاغل از دست رفته به دلیل همه گیری کرونا طی ۱۹ ماه گذشته که از شیوع این بیماری می‌گذرد و براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه تامین اجتماعی تا ظهر امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ بیش از ۷۷۰ هزار نفر در سطح این استان مشغول به کار هستند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار داشت: براساس اطلاعات دقیق ثبت شده در تامین اجتماعی تعداد شاغلان این استان در حال حاضر در مقایسه با زمان قبل از شیوع کرونا ۴ درصد رشد داشته است.

او عنوان کرد: این اطلاعات براساس آمار ثبت شده در تامین اجتماعی است و جدای از این ممکن است گروه زیادی در مجموعه یا بخشی مشغول به کار باشند که از بیمه بهرمند نیستند که این آمار در اطلاعات ثبت شده دخیل نبوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار