تزریق بیش از ۶۴ هزار دز واکسن در شهرستان کبودراهنگ

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کبودراهنگ گفت: بیش از ۶۴ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکترعلی احمدی رئیس شبکه بهداشت کبودراهنگ از تزریق ۶۴ هزار  و ۴۳۷ دز واکسن کرونا دراین شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۹ هزارو ۵۶ نفراز شروندان کبودراهنگ دو دز واکسن را دریافت کرده اند و ۴۵ هزار و ۳۸۱ نفر هم دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

او با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۲۷ هزار دز واکسن در شهرستان کبودراهنگ موجود است اتصریح کرد:  خوشبختانه روند واکسیناسیون در این شهرستان شتاب بیشتری گرفته و تمام افراد بالای ۱۸سال می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کبودراهنگ در ادامه تاکید کرد: از تمامی افراد بالای ۱۸سال تقاضا داریم که زدن واکسن را در اولویت کار‌های خود قراردهند و برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس یاریگر کادردرمان باشند.

احمدی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵هزار و ۳۰۳ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کبودراهنگ مراجعه کرده اند که آزمایش ۶هزار و ۳۰۸ نفر مثبت و ۵ هزار و ۷۷۵ نفر منفی و ۲۲۰نفر نامشخص بوده است.

او افزود: در حال حاضر ۲۴ نفر در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان کبودراهنگ بستری هستند که ۱۳ نفر از این افراد مثبت و ۱۱ نفر هم مشکوک به کرونا هستند درحال گذر از پیک پنجم هستیم و آمار کرونا نزولی است و با انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف تعداد افراد بستری هم کاهش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا کنون ۱۷۲نفر از مردم این شهرستان براثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.