حادثه رانندگی در کبودراهنگ قربانی گرفت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی خودرو در کبودراهنگ یک قربانی گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده همدان- سوباشی راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

او بیان کرد: ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر ۱۲ مسیر سوباشی کبودراهنگ خودروی «تیبا» بر اثر خواب آلودگی راننده ابتدا با گاردریل برخورد کرد و سپس واژگون شد که راننده این وسیله نقلیه به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

 رئیس پلیس راه استان همدان  اضافه کرد: محور کبودراهنگ - سوباشی به طول ۳۵ کیلومتر یکی از مسیر‌های حادثه خیز استان همدان به شمار می‌رود به گونه‌ای که آمار سوانح در این جاده سه برابر شده و در نیمه نخست امسال ۱۰ تن در سوانح جاده‌ای این مسیر جان باختند.

عزیزی گفت: در حالیکه این جاده غیراستاندارد ظرفیت خودرو‌های بومی را نیز ندارد با وصل شدن جاده کردستان- بیجار به این مسیر، تعداد زیادی از رانندگان کردستان و آذربایجان غربی به علت نزدیکی راه از این مسیر برای عزیمت به تهران استفاده می‌کنند.

او  اظهار داشت: عمده سوانح فوتی این مسیر دسته جمعی و به علت خواب آلودگی رخ می‌دهد چرا که در وسط مسیر استان‌های غربی به تهران قرار گرفته و افرادی پس از حرکت از مبدا و چند ساعت رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی وارد جاده‌های این استان می‌شوند.

۱۳۱ نفر در ۱۱۹ فقره سانحه جاده‌ای این استان در پنج ماهه ابتدای امسال جان باختند که هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
بعلت دوبانده نبودن راه ومسافت زیادوپیچ وخمهای زیادش جاده مرگ شده است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
منطقه رها شده منطقه مرگ