علیزاده: مالکیت من بر استقلال ملاثانی تایید شد

مهدی علیزاده درباره شرایط مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علیزاده، مالک باشگاه استقلال ملاثانی درباره حواشی ایجاد شده پیرامون مالکیت این باشگاه اظهار داشت: سال ۹۸ برخی‌ها درباره مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی مدعی شدند که به همین دلیل در دادگاه پرونده تشکیل شد و پس از بررسی‌های لازم، پیش از شروع فصل گذشته لیگ یک رای بدوی ابلاغ شد، اما رای بدوی اجرایی نبود. با این حال در نیم فصل گذشته رای قطعی هم صادر و مالکیت من بر استقلال ملاثانی تایید شد. با تایید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مالکیت ما به هیئت فوتبال خوزستان هم ابلاغ شد. در فصل جدید من مالک استقلال ملاثانی هستم و برای حضور در مسابقات تیم را آماده می‌کنیم.  

علیزاده در خصوص درگیری بازیکنان و عوامل استقلال ملاثانی با تیم شاهین بوشهر در هفته پایانی لیگ یک گفت: برنامه ما برای استقلال ملاثانی بر محور اخلاق است. کادرفنی که برای فصل جدید انتخاب کردیم، از پیشکسوتان فوتبال خوزستان هستند و به ما کمک می‌کنند تا حد ممکن از چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم و تیم باشخصیتی داشته باشیم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در لیگ یک شرط بندی و تبانی را مشاهده کرده گفت: هر اتفاقی ممکن است در فوتبال رخ دهد، اما تاکنون با چنین مسائلی برخورد نداشتم. امیدوارم فوتبال همیشه پاک بماند.


 بیشتر بخوانید


در فصول گذشته همیشه ورزشگاه تختی میزبان بازی‌های ما بود، اما امسال این ورزشگاه مشکل داشت که با کمک حیدری، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان مشکلات برطرف شد. اگر در این زمینه از ما درخواست شود، تا جایی که بتوانیم قطعا کمک می‌کنیم. ورزشگاه تختی در حال آماده شدن است و اگر تا شروع لیگ آماده نشود، بازی‌های استقلال ملاثانی در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.