رونمایی از مستند «از خشت تا بهشت»در اسدآباد

در مراسمی از فیلم مستند «از خشت تا بهشت» درباره شهیدان جمور، شهدای شاخص سال ۱۴۰۰ اسدآباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مراسمی از فیلم مستند «از خشت تا بهشت» درباره شهیدان جمور، شهدای شاخص سال ۱۴۰۰ اسدآباد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد رونمایی شد.

شهیدان پاسدار  لطفعلی و عباسعلی جمور به عنوان دو برادر به کار بنایی اشتغال داشتند و  با شروع جنگ تحمیلی  در عملیات‌های گوناگون در دفاع از میهن اسلامی  شرکت کردند  و در کنار هم بودند تا اینکه سرانجام در تاریخ ۲۶ دی ماه ۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهیدان جمور هم در پشتیبانی و هم در عملیات‌های گوناگون شجاعانه و به عنوان گروهان خط شکن پیشرو بودند.

فیلم مستند «از خشت تا بهشت»  به همت دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی تهیه و در آن با مصاحبه با دوستان و خانواده و همچنین تصاویر مستند زندگی این دو شهید بزرگوار روایت شده است.

سردار محمدی عزیز,جانشین معاونت تحقیقاتی ستادکل نیرو‌های مسلح در آیین رونمایی از مستند «از خشت تا بهشت »گفت:لازم است سبک زندگی شهدای عزیز که منافع کشور را به منافع شخصی ترجیح دادند در جامعه نهادینه و  ادامه یابد.

او افزود:شهدای گرانقدر با رشادت خود و با امکانات کم مقابل ارتش تجهیزشده دشمن مقابله کردند و نتایج خارق العاده‌ای رقم زدند.

جانشین معاونت تحقیقاتی ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در مواجهه با دشمنان قسم خورده انقلاب عنوان کرد:تنها ندایی که در مقابل سخن مستبدانه آمریکا که هرکس با ما نباشد با تروریست‌ها است از جانب معظم له بود.

این مقام نظامی همچنین بیان کرد:برنامه ریزی برای تضعیف جبهه مقاومت با ورود ایران اسلامی به هم خورد و دشمنان دانستند امروز مرز‌های پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.