تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدای آمریکا تکذیب شد

در حالیکه منابع محلی از وقوع تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی آمریکا در ایالت فلوریدا خبر داده بودند، اندکی بعد این خبر از سوی منابع رسمی تکذیب شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه دیلی میل به نقل از منابع محلی آمریکا از وقوع تیراندازی در پایگاه نیرو‌ی هوایی «تیندال» در ایالت فلوریدای آمریکا و اعزام نیروهای پلیس به محل حادثه خبر داده بود، منابع رسمی اعلام کردند این تیراندازی آزمایشی بوده است.

این در حالی است که در شبکه‌های اجتماعی صدایی از این تیراندازی دست به دست می‌شود که شخص فرستنده بار‌ها می‌گوید: «این صدا‌ها آزمایشی نیست.»

در این پایگاه هوایی قریب به ۳ هزار نفر سکونت دارند.

ماه گذشته پایگاه اینترنتی هیل در گزارشی به بررسی خشونت در سال میلادی جاری در آمریکا پرداخت و اعلام کرد که از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در این کشور ۱۴ هزار و ۷۲۳ مورد قتل و تیراندازی مرگبار ثبت شده است.

مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه نیز اعلام کرد که تیراندازی‌های گروهی نیز در آمریکا افزایش یافته به گونه‌ای که از ماه ژانویه (دی ۱۳۹۹) ۵۱۰ مورد تیراندازی گروهی گزارش شده است.

البته افزایش تیراندازی‌های گروهی و خشونت‌های مسلحانه باعث نشده است تا کنگره آمریکا درصدد تصویب قانونی برای کاهش آن باشد و امسال در کل هیچ اقدامی برای اصلاح قوانین مربوط به حمل و نگهداری سلاح در کنگره اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار