مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش در کلاس‌های بالای ۱۵ نفر جمعیت ترکیبی است

مظفری بابیان اینکه درکلاس‌های باتعداد دانش آموزبیش از ۱۵ نفر آموزش‌ها به صورت مجازی و حضوری دنبال می‌شود،گفت:مدارس شهری تاآبان به صورت مجازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش در مدارس روستایی با تعداد دانش آموز کمتر از ۱۵ نفر در کلاس حضوری است.

او بابیان اینکه در کلاس‌های با تعداد دانش آموز بیش از ۱۵ نفر نیز آموزش‌ها به صورت ترکیبی (هم مجازی و هم حضوری) دنبال می‌شود، ادامه داد: مدارس شهری تا آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بابیان اینکه از ابتدای آبان ماه کلاس‌های حضوری به صورت گروه بندی در مدارس شهری نیز آغاز می‌شود، گفت: کلاس‌های حضوری در مدارس استان زنجان با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مظفری به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جنگ تحمیلی تنها بُعد نظامی نداشت، چون با اینکه به لحاظ امکانات و تجهیزات با دشمن قابل مقایسه نبودیم امابا نیروی معنویت آن حماسه‌ها و رشادت‌ها خلق شد و اکنون هویت ما وابسته به شهداء، جانبازان و رزمندگان است.

او با بیان اینکه مدارس ما مزین به نام و آموزه‌های شهداء باشد، گفت: باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بابیان اینکه آموزش حضوری برکات زیادی نسبت به آموزش غیر حضوری دارد،ادامه داد: مقوله تربیت در فضای واقعی آموزش محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.