تهدید عضو کنست به یورش به مسجد الاقصی و هشدار حماس درباره عواقب آن

به دنبال تهدید یکی از نمایندگان کنست مبنی بر یورش به مسجد الاقصی، جنبش حماس درباره عواقب آن هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی خبرگزاری شهاب، یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی تهدید کرد به مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش خواهد برد و پرچم این رژیم را در آن برخواهد افراشت و جنبش حماس نیز به این رژیم درباره عواقب ادامه حماقتهایش علیه مسجد الاقصی هشدار داد.

کانال هفت تلویزیون اسرائیل اعلام کرد ایتمار بن غفیر از نمایندگان تندرو از حزب «عوتسما یهودیت» در پارلمان رژیم صهیونیستی امروز اعضای عرب این پارلمان را به شدت تهدید کرد و گفت اگر به انتقادهایشان در خصوص یورش‌های شهرک نشینان به مسجد الاقصی ادامه دهند، به مسجد الاقصی یورش خواهد برد و پرچم این رژیم را در آن به اهتزاز در خواهد آورد.

بن غفیر تروریست افزود: «پلیس هرگز نمی‌تواند مرا از این کار منع کند، زیرا دارای مصونیت هستم.»

هزاران شهرک نشین، یورش به مسجد الاقصی را با حمایت نیرو‌های اشغالگر در طول مدت گذشته تشدید کرده اند. این در حالی است که گروه‌های فلسطینی و در صدر آن‌ها جنبش حماس به اشغالگران درباره ادامه یورش‌های تحریک آمیز هشدار می‌دهند.

محمد حماده، سخنگوی حماس به اشغالگران درباره ادامه اجازه به شهرک نشینان برای حمله به مسجد الاقصی هشدار داد. وی افزود این دشمن جنایتکار از حماقتهایش فقط پشیمانی خواهد چید و ملت فلسطین هرگز قدس و مسجد الاقصی را تنها نخواهند گذاشت و درگیری‌های منطقه بدّو، جنین و نابلس نیز پیامی به اشغالگران است که تفنگ‌ها و گلوله‌ها برای دفاع از مسجد الاقصی آماده است.

حماده درباره ادامه تلاش‌های اشغالگران برای تحمیل تقسیم بندی زمانی و مکانی مسجد الاقصی هشدار داد.

یادآور می‌شود نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه به روستای قباطیه در منطقه جنین در کرانه باختری به خانه دو زندانی فلسطینی حمله کردند و افراد این منازل را مورد تهاجم قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار