آزادی ۲۰ زندانی از زندان کرمانشاه

در ششمین مرحله از نهضت آزادسازی زندانیان در سال۱۴۰۰ که به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان اجرا می‌شود، امروز ۲۰زندانی از زندان کرمانشاه آزاد شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در هفته دفاع مقدس قرار داریم و این هفته فرصت مناسبی است برای تجلیل از خدمات بسیج که در حوزه‌های مختلف نقش آفرین هستند و یکی از عرصه‌های خدمات بسیج در سازمان بسیج حقوق دانان است.

او از مددجویان زندان مرکزی کرمانشاه خواست تا در هفته دفاع مقدس و ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام با خدای خود عهد ببندند که پس از آزادی از زندان دوباره به زندان برنگردند، کانون گرم خانواده را برای زندگی انتخاب کنند و افرادی مفید برای جامعه باشند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان افزود: سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه مفتخر است که در شش ماهه اول سال۱۴۰۰ در جهت استمرار نهضت آزادسازی زندانیان نقش آفرینی موثری داشته و در این ۶مرحله تا کنون ۶۸نفر از زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

رسول بهرامی پور با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان از برنامه‌های ماهانه این سازمان است افزود: در کنار آزادسازی زندانیان، گروه‌های جهادی حقوق دانان بسیجی نیز به منظور ارائه مشاوره‌های حقوقی، وکالت رایگان، معاضدت‌های رایگان، کارشناسی رایگان و سایر خدمات جهادی در زندان‌های استان حاضر خواهند شد و به امر خدمتگزاری به مددجویان زندانی خواهند پرداخت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.