لیگ برتر والیبال ساحلی در قرق تیم‌های مازندرانی

۳ تیم مازندرانی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی باشگاه‌های کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در پایان بازی‌های روز نخست مرحله نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی، تیم‌های مازندرانی موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، هورسان رامسر به همراه شهداب یزد مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

اولین روز مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری ۸ دیدار در زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی سورو بندرعباس برگزار شد.

تیم موج سوران ساحل نوشهر با ترکیب آن را بهمن سالمی و آرش وکیلی توانست در دو مسابقه برابر تیم سروقامتان بابل را با ترکیب عباس مظفری و میثم شکری شکست دهد.

تیم ساوانای بهشهر هم با ترکیب علیرضا آقاجانی و ابوالحسن خاکی‌زاده در دو بازی متوالی مقاومت گلسا‌پوش یزد را از پیش رو برداشت.

هورسان رامسر پس از شکست در بازی اول مقابل پیکان بندر دیر، در ۲ بازی دیگر حریف را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

نبرد تیم‌های شهداب یزد با ترکیب بهنام توکلی و سینا عنایتی و رعد پدافند با ترکیب شهرام قاسمی خواه و امیر شوشتری زاده هم با برتری ۲ بر ۱ یزدی‌های خاتمه یافت تا تنها تیم غیر مازندرانی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور باشند.

در مرحله نیمه‌نهایی، موج سواران ساحل نوشهر با تیم شهداب یزد روبرو می‌شود و در دیگر بازی این مرحله، ساوانا بهشهر و هورسان رامسر در شهرآورد مازندرانی‌ها به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.