خودروی Sorpasso GT۳ در فرانسه رونمایی شد

سرانجام شرکت ایتالیایی FV Frangivento در رویدادی در کشور فرانسه از جدیدترین اتومبیل خود به نام Sorpasso GT۳ رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، شرکت ایتالیایی FV Frangivento پس از اعلام در ماه آوریل اکنون جدیدترین نسخه ابرخودرو خود به نام Sorpasso GT۳ را در رویدادی در ریویرای فرانسه معرفی کرد. چندین شخصیت معروف، از جمله دکتر عبدالله راوه جراح قلب مشهور جهان و اولین مالک ابرخودرو Sorpasso GT۳ در این رویداد حضور داشتند. همانطور که قبلاً اعلام شده بود. خودروی Sorpasso GT۳ به طور کامل سفارشی تولید شده است، از جمله ارقام و ثانیه‌های متصل به GT. برای انجام این کار، خریدار از دو برنامه شخصی به نام‌های Programma Sviluppo و Programma Ego و به مدت ۳۰ روز برای طراحی ماشین شخصی خود استفاده کرده است.

خودروی Sorpasso GT۳

رنگ اولین محصول Sorpasso قرمز بوده و کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. روکش چرمی کابین توسط آتلیه تاریخی تورین Mario Levi Group و Alcantara طراحی و ساخته شده است. سوپراسپرت ایتالیایی از یک موتور ۵.۲ لیتری V۱۰ با دو کمپرسور حجمی برخوردار است که قدرت ۸۸۰ اسب بخار (۶۴۷ کیلووات) را فراهم می‌کند.

این خودروی لوکس قادر است از سرعت ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت یا همان ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۲.۹ ثانیه با سرعت بالا حرکت کند و حتی می‌تواند به سرعت خیره کننده ۳۴۵ کیلومتر در ساعت یا ۲۱۴ مایل بر ساعت برسد. قیمت این محصول شگفت انگیز هنوز اعلام نشده است. FV Frangivento ابتدا تحویل Sorpasso را ژوئیه گذشته اعلام کرده بود اما به این تاریخ نرسید.

شرکت خودروسازی FV Frangivento


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.