رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد خبر داد؛

رونمایی از ۵۵ جلدکتاب درمرکز اسناد و مشاهیر بروجرد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۵۵ جلد کتاب در ۶ ماهه نخست امسال در مرکز اسناد و مشاهیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  نادر ارجمندی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: این کتاب‌ها همگی تالیف نویسندگان بروجردی و توسط چهار انتشارات فعال در بروجرد به چاپ رسیده است.

او اظهار داشت: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال هشت محفل شعر به مناسبت‌های مختلف با حضور شعرای مطرح شهرستان، استان و منطقه برگزار شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۱۱ مسابقه فرهنگی مذهبی در فضای مجازی به مناسبت‌های مختلف در شهر‌های اشترینان، ونایی و بروجرد برگزار شده است.

ارجمندی افزود: ۲ نمایش نیز از هنرمندان بروجردی در جشنواره‌های سراسری برگزیده شده است.

او بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های اداره ارشاد بروجرد برگزاری کارگاه آموزش تئاتر توسط استاد شکرخدا گودرزی از بازیگران مطرح کشوری در بروجرد می‌باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اظهار داشت: همچنین در ۶ ماهه امسال ۶ کتاب در حوزه عفاف و حجاب در فضای مجازی معرفی شده است و یک دوره مسابقه قرائت قرآن نیز در سطح شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار