برگزاری عصر شعر و ادب در بروجن

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عصر شعر و ادب از کربلا تا کربلا در بروجن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت اربعین حسینی (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر شعر و ادب «از کربلا تا کربلا» در سالن شهدای هنرمند فرهنگسرای بروجن برگزار شد.

در این آیین‌ها تعدادی از شاعران در خصوص دوران دفاع مقدس شعرخوانی و برخی رزمندگان خاطراتی از هشت سال جنگ تحمیلی بازگو کردند.


بیشتر بخوانید


ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: دانشجویان، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و ادیبان با به تصویر کشیدن هنرنمایی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، دِین خود را نسبت به این قشر ادا کنند.

او افزود: در این راستا از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین فعالیت‌های انجمن‌های ادبی چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف حمایت می‌شود.

شریفی اضافه کرد: برخی از استادان دانشگاه نیز در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، نقش مهمی در پیروزی رزمندگان ایرانی ایفا کردند.

او ادامه داد: هنرمندان رشته‌های مختلف زیرمجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برای اجرای برنامه‌های مؤثر مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح‌های علمی و کارشناسی ارائه دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار