فعالیت ۲۷۰ مهدکودک در خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:با تاسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک آموزش و یادگیری کودکان زیر ۶ سال با آموزش و پرورش می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۲۷۰ مهد کودک در خراسان شمالی فعالیت دارد که تمامی مهد‌های سراسر استان که زیر مجموعه اداره بهزیستی است در یک دوره یکساله زیر مجموعه آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

مودی افزود: با توجه اطلاع رسانی از سوی وزارت مبنی بر بازگشایی مهد کودک روند بازگشایی را باید به صورت دقیق به اولیا اطلاع رسانی گردد.


بیشتر بخوانید


او گفت: آموزش حضوری تدریجی از سیاست اصلی آموزش و پرورش است که در سه گام آموزش حضوری انجام می‌گیرد

مودی با بیان اینکه آموزش حضوری تدریجی در سه مرحله برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است، گفت: در نخستین مرحله دانش آموزان برای کلاس‌هایی با ظرفیت ۱۵ نفر دارند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین متوسطه اول و دوم بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه‌ای و مناطق عشایری حضوری است.

او  افزود: اما در مرحله دوم مدارسی که تا ۳۰۰ دانش آموز دارند به صورت آموزش ترکیبی مجازی و به صورت حضوری از اول آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: در مرحله سوم، مدارسی که بیش از ۳۰۰ دانش آموز دارند از ۱۵ آبان ماه حضوری و از سوم مهرماه مجازی است.

مودی با بیان اینکه تا ۱۵ مهرماه تمامی فرهنگیان دز دوم واکسن را دریافت می‌کنند گفت: تمامی رانندگان سرویس مدارس واکسن کرونا دریافت کرده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.