امام جمعه بوشهر:

کشور‌های همسایه فریب توطئه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را نخورند

صفایی بوشهری گفت: رژیم اشغالگر قدس دوست کشور‌های اسلامی نبوده و نخواهد بود.کشور‌های همسایه ایران نباید فریب توطئه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را بخورند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: با توجه به تحرکات اخیر برخی کشور‌های همسایه و سخنان نسنجیده و غیرکارشناسی مسئولان عالی رتبه آن کشورها، صدای پای رژیم اشغالگر قدس و توطئه آن‌ها در این کشور‌ها شنیده می‌شود.

او افزود: هیچگاه رژیم اشغالگر قدس دوست کشور‌های اسلامی نبوده و نخواهد بود و دوست واقعی آن‌ها ایران است که همواره برادری و دوستی خود را ثابت کرده است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد:کشور‌های همسایه ایران نباید فریب توطئه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را بخورند بلکه باید در برابر آنان و توطئه‌هایشان هوشیار باشند.

او با اشاره به سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس به کشور همسایه و بازگشایی سفارت آن‌ها در این کشور، بیان کرد: این عادی سازی روابط با رژیم جنایتکار و نامشروع در کشور‌های اسلامی و خلیج فارس خطرناک است و بدون شک در آینده بحران امنیتی ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید


خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت هفته وقف عنوان کرد: این فریضه مهم از دیرباز مرسوم بوده و با توجه به تحولاتی که به‌تازگی در این عرصه ایجاد شده انتظار است همه مردم در این عرصه فعال شوند.

صفایی بوشهری، وقف را زنده‌مانی شخصیت معنوی انسان بعد از مرگ خواند و گفت: انتظار است به وقف در زمینه‌های قرآنی و عرصه‌های علمی و پژوهشی توجه شود.

او به بهبود وضعیت کرونایی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم همگان برای حفظ این شرایط کنونی اهتمام جدی داشته باشند و انتظار است همه مردم همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را باجدیت دنبال کنند و مسئولان نیز برای توسعه تجهیزات بیمارستانی تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه گفت: مردم بدون شک قدردان تلاش‌های شبانه روزی این نیروی زحمتکش و حافظان همیشگی امنیت هستند.

صفایی بوشهری با اشاره به معرفی رئیس جدید سازمان صداوسیما، بیان کرد: هدایت فرهنگی و تقویت هویت ملی و انقلابی باید در اولویت کار صدا و سیما باشد، زیرا این سازمان یکی از تشکل‌های مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.