رییس پلیس فتا لرستان خبر داد؛

کشف هشت میلیارد ریال کلاهبرداری در لرستان

رییس پلیس فتا لرستان گفت: هشت میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان کشف و یک باند خلافکار در این راستا منهدم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ آرش ابراهیمی  رییس پلیس فتا لرستان گفت: هشت میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان کشف و یک باند خلافکار در این راستا منهدم شد.
 سرهنگ آرش ابراهیمی اظهار کرد: وصول پرونده‌های قضایی با عنوان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان، بیانگر فعالیت یک باند اسکیمری (کپی کارت عابربانک) در استان بود که با به‌دست آمدن سرنخ‌های اولیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او گفت: با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و میدانی مشخص شد که همه شکات این پرونده چند روز قبل در پارکینگ خودرویی در یکی از مناطق مرکز استان مراجعه کرده بودند و بعد از آن مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

 رییس پلیس فتا لرستان ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی صورت‌گرفته، یکی از متهمان در خرم‌آباد مورد شناسایی قرار گرفت که پس از دستگیری و انجام تحقیقات تکمیلی نفر اصلی در یکی از استان‌های مرکزی شناسایی و طی هماهنگی اخذ شده با مرجع قضائی در یک عملیات ویژه و پیچیده در دام پلیس گرفتار شد.

سرهنگ ابراهیمی افزود: با انتقال متهمان به پلیس فتا، اعضای این باند با وجود ادله و مستندات لب به اعتراف گشودند و به کپی بیش از ۸۵ کارت بانکی در پوشش پارکینگ خودرویی و کلاهبرداری به ارزش هشت میلیارد ریال اقرار کردند.

او گفت: با استعلامات صورت‌گرفته از سایر استان‌ها، سرکرده این باند به همراه همدست خود در ۱۹ استان اقدام به کلاهبرداری کرده بود که به منظور پیگیری و سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تکمیلی تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.