اتمام سفر یک روزه رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد

رئیس جمهور پس از پایان سفری یک روزه دقایقی پیش با بدرقه رسمی مسئولان، یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی جمعه نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهدای یاسوج وارد  کهگیلویه وبویراحمد شد.
 
رئیسی بعد از فرودگاه یاسوج از سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع این طرح قرار گرفت.

او که در بازدید از سد تنگ سرخ از سوی وزیر نیرو همراهی می‌شد با توضیحات مهندسان و دست‌اندرکاران از جزئیات ساخت این سد خاکی مطلع شد.
 
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع گروهی از عشایر بویراحمدی در منطقه گرگو حضور یافت و بدون واسطه و رو در رو با آنان گفتگو کرد.

دیدار رئیس جمهور با جمعی از نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم این استان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور بود.
 
او به منظور ارزیابی از خدمات رسانی‌ها و ساخت و ساز مسکن زلزله زدگان وارد شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
 
رئیسی در پایان در جلسه شورای اداری استان حضور یافت.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۷:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این سفرهای یک روزه آقای رئیسی بجز هزینه از بودجه مملکت هیچ استفاده ای نخواهد داشت. ایشان بهتر است در تهران بمانند و اوضاع نابسامان فعلی را مدیریت نمایند