نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد اعلام شد

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشجویان را به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) در نیمسال اول سال تحصیلی جاری اعلام کرد.

به گزارش حبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مقدسی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اظهار داشت: آموزش دانشجویان جدیدالورود در نیمسال اول سال تحصیلی جاری به صورت مجازی می‌باشد.

او افزود: در حال حاضر کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بجز تعداد محدودی، علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

 مقدسی ادامه داد: پیش‌بینی شده است تا پایان مهر ۱۴۰۰ تمام دانشجویان هر دو دز واکسن کرونا را تزریق نمایند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دانشجویان جدیدالورود نیز باید بلافاصله پس از ثبت نام باید نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

مقدسی در تشریح نحوه بازگشایی دانشگاه و برگزاری کلاس‌های آموزشی در ترم تحصیلی جاری گفت: کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود به صورت مجازی و هر دو هفته یکبار به منظور رفع اشکال و برگزاری کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی به صورت حضوری می‌باشد.

او با بیان اینکه آموزش حضوری در سطح نظری مقاطع تحصیلی مشروط بر واکسیناسیون کامل دانشجویان است اظهار داشت: هم اکنون آموزش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی (PHD) و کارشناسی ارشد به صورت حضوری می‌باشد.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید آموزش‌ها به صورت ترکیبی و با اولویت حضوری همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: کارآموزی و کارورزی در کلیه رشته‌های تحصیلی طبق روال سابق با اجتناب از تراکم به صورت حضوری است.

 مقدسی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه آزمون‌ها نیز به صورت الکترونیکی و حضوری با تجهیز سالن امتحانات شهید ضیایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار